koppelen cd70 met telefoon

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila koppelen cd70 met telefoon

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    marc1766

Hallo, weet iemand hoe/of je het navigatie/multimedia systeem kunt instellen dat je de telefoon niet iedere keer opnieuw moet aanmelden iedere keer dat je in de auto stapt?

Bij mijn vorige auto hoefde je maar 1 keer de telefoon te koppelen, en dan werd de verbinding iedere keer opnieuw tot stand gebracht.

Kan dat nu ook weer??

marc1766

kan hier nou niemand vertellen hoe het is, of hoe het kan??

twistam

Niet te ongeduldig he. Je topic staat pas net 24uur online.
          Misschien je topictitel even veranderen, heeft nu weinig met de vraag te maken. Probeer iets als bijv. ‘cd70 koppeling met telefoon’.

marcoml01
          Deelnemer

Bij mij Nokia kreeg ik na de eerste keer aanmelden, of de telefoon iedere keer verbinding met de auto moest maken, dit op ja gezet, en nu werkt het gewoon.

Nick-GSI
            Deelnemer

dan moet je op je telefoon bij het bluetooth apparaat op geautoriseert zetten, dan verbind ie automatisch

marc1766

origineel gepost door Nick-GSI
                dan moet je op je telefoon bij het bluetooth apparaat op geautoriseert zetten, dan verbind ie automatisch

Bij mijn eerdere auto, of liever gezegd de radio die daarin zat hoefde ik het maar 1 keer aan te melden, en alle andere keren gebeurde dat automatisch.
                Ook bij mijn Becker navigatiesysteem hoefde ik de telefoon maar 1 keer aan te melden en alle andere keren gebeurde dat automatisch, en als je dat weet dan is het vreemd dat wanneer dat niet het geval is om dan te zeggen dat het aan de telefoon ligt, heb het trouwens al met 3 verschillende telefoon geprobeerd en bij alle 3 hetzelfde liedje

Een vraag aan Nick-GSI: spreek je uit ervaring? en dan bedoel ik heb jij ook de cd70, en heb jij wel altijd verbinding automatisch?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.