Koplampsproeiers insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Koplampsproeiers insignia

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 51 tot 64 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Franco49

Ja dacht ik al , ik hoop dat ik van Opel Duitsland een bericht krijg wat er eigenlijk is bij besteld , zodra ik wat weet meld ik mij ! iedergeval iedereen bedankt voor het meedenken en advies .

GerardH69
      Deelnemer

Ik bedacht mij ook nog dat je kan proberen om je bij myopel aan te melden. Daarna kan je je auto toevoegen dmv je vin code. In het overzicht zie je dan waaruit je auto bestaat inclusief optie paketten.

Franco49

Ja heb ik ook gedaan en daar kon ik zien onderhoud historie , ook waar de wagen is afgeleverd en wat er op zit , alleen niks van koplampsproeiers en wie weet wat nog meer !

Hisense
          Deelnemer

En in TIS2000 kun je daar niet meer in zien mbv t VIN nummer?

Franco49

Dit kon ik zien: Model Insignia
              Registratiedatum 11-11-2010
              Kleur Technical grey
              Motor ENG-4 CYL 20L DIESEL TURBO VGT
              Versnellingsbak TRANS-AUTO 6 SPD AR A6-AF40 EL
              Bekleding Dune zwarte bekleding
              Veiligheid
              act.hoofdst. voor 4x verstelb., Airbags best+pas. zij en hoofd, Auto stab.systeem (ESP)
              Comfort
              Cruise control, Electronic Climate Control, Parkeerhulp, Stoelen voor verwarmbaar
              Pakket
              Autom.verst.b.binnenspiegel, Winter-pakket, Zicht & licht pakket
              Multimedia
              Grafische display, Radio DVD800 met navigatie, USB aansluiting, Voorbereiding voor Tel. cradle

Hisense
              Deelnemer

Dus het enige wat je moet opzoeken is wat de pakketten inhouden.

Winterpakket is zoals ik al eerder had vermeldt:
                -verwarmd stuur
                -verwarmde stoelen
                -koplampsproeiers

Zicht en licht pakket:
                -automatisch dimmende binnenspiegel
                -regensensor
                -automatisch licht controle, dus dat je koplampen en stadslichten automatisch werken in lichte en donkere omgeving
                -en volgrns mij de go home module, dus dat de verlichting om de auto aangaat in het donker bij openen en vergrendelen van de auto

Franco49

Bedankt Hisense , ik wist al helemaal niet dat er een verwarmt stuur op zat , hoe kan ik dat eigenlijk controleren of werkt de verwarming van het stuur met de stoel verwarming?

Hisense
                  Deelnemer

Ik denk als de stoelverwarmimg aanstaat, in de zafira oude modellen had je een aparte knop. En in de nieuwe modellen had je volgens mij de optie door 1x te drukken op stoelverwarmingsknop voor de stoelen en als je er twee keer opdrukt dan is het stuur verwarmd.

Franco49

O K ik zal het morgen even uit proberen :D als je dan nagaat dat de wagen net 9000 euro heeft gekost zonder BPM natuurlijk heb ik een hele goede deal gedaan.

Franco49

Vandaag uitgetest en de stoelverwarming aan en toen werd ook het stuur iets lauw dus het werkt , ook de koplampsproeiers weer uitgeprobeerd en het beste is dat ik de verlichting geheel aanzet en toen ook de koplampsproeiers werken prima , weer wat ontdekt , alleen denk ik dat er verder niks meer opzit ,maar ben er heel tevreden mee, heel wat anders als mijn vorige Opel astra pearl 16 .van 14 jaar oud ,die het ook nog prime deed !

Hisense
                        Deelnemer

Had hiervoor een astra h 5 jaar grhad, een wereld van verschil. Veel meer auto die insignia. Met de astra maar 1 keer stil gestaan met een kapotte sensor (toerenopnemer) verder totaal geen problemen mee gehad.

Franco49

Ik heb de astra bijna 4 jaar gehad en nooit iets mee geweest , ik hoop en verwacht het zelfde met de Insignia , ik moet nog wel rechts voor een klein plekje laten bij werken ,100 euro moet nog wel even wachten eerst de navigatie DVD en dan dat maar !

Hisense
                            Deelnemer

Als je bij myopel aanmeldt krijg je een kortingsbon van 50€. Dan wordt de dvd al een stuk goedkoper. Of een member waarvan je de dvd kan gebruiken om je unit te upgraden voor een kleine bijdrage

Franco49

Hisense ik heb mij al aangemeld bij myopel en kreeg geen kortingsbon van 50 euro , ik heb dit even later gemeld en kreeg een berichtje terug dat die actie niet meer geld :swear ,maar ik heb inmiddels een gekocht bij een mede forum lid ,alleen moet het nog even ophalen!

14 berichten aan het bekijken - 51 tot 64 (van in totaal 64)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.