Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Koplampen zijn verweerd
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 augustus 2011 om 12:40 #17900587
Ben vandaag een uur aan het poetsen geweest met die set van Turtle wax. Maar ik krijg ze niet zo mooi hoor.
Mss dat m’n koplampen net iets TE beschadigd zijn ! :hmmz5 augustus 2011 om 14:42 #17900588Ik ga dit toch ook maar eens proberen..
Ziet er wel heel makkelijk uit en zonder speciale machines.. :DHoop dat het gaat lukken zal voor de zekerheid even foto’s maken.
Hebben we evt weer een bewijsje dat het werkt of niet… :hmmzGrt Ferry
6 september 2011 om 11:31 #17900589@Steevens wrote:
Ik ga dit toch ook maar eens proberen..
Ziet er wel heel makkelijk uit en zonder speciale machines.. :DHoop dat het gaat lukken zal voor de zekerheid even foto’s maken.
Hebben we evt weer een bewijsje dat het werkt of niet… :hmmzGrt Ferry
Inmiddels heb ik een uurtje zitten schuren/poetsen op mijn koplampen met succes!!!
Foto’s ben ik alleen vergeten te maken… :???:
Maar ik ben meer dan tevreden met het resultaat en ik kan iedereen adviseren om Turtle wax een kans te geven.
Wel heb ik Plastic X van Meguiar’s gebruikt om ze nog even te poetsen.Grt Ferry
21 maart 2012 om 15:43 #17900590Ik moet helaas terugkomen op mijn ‘succesverhaal’ van vorig jaar, na ongeveer twee maand waren de eerste plekken al weer zichtbaar. :wtf
Volgende week lever ik de GTS in bij het Opel schadebedrijf. De units worden gedemonteerd, bewerkt en van blanke lak voorzien voor € 75 per unit. Foto’s van het resultaat zal ik binnenkort plaatsen.21 maart 2012 om 16:46 #17900591ah kijk
dus tochik had ook al het idee om de koplampen op te schuren en vervolgens over te sprayen met blanke lak.
je kunt tegenwoordig ook blanke 2K lak kopen op de spuitbus.22 maart 2012 om 08:34 #17900592Heb deze topic ook met enige nieuwsgierigheid gelezen
Dit ziet er allemaal goed uit, kan ik dit een bij de corsa v/d vrouw gaan proberensuper
26 maart 2012 om 13:35 #17900593Hoi,
ik had op mijn Vectra C ook flink verweerde koplampen.
Heb toen van de week een setje van Meguirs besteld, de Heavy Duty Headlight Restoration Kit, koste me 45 euro..
Gisteren aan de slag gegaan ermee, en binnen een uur zagen beide koplampen er weer als nieuw uit.Dit setje is dus sowieso een aanrader.
Ik zal binnenkort nog eens de foto’s uploaden.Groetjes,
Roopesh26 maart 2012 om 14:02 #17900594Je kunt de koplampen wel schuren en polijsten maar er zal een UV beschermer overheen moet worden gezet. Doe ja dat niet dan zullen de lampen weer verkleuren en geel worden.
28 maart 2012 om 14:42 #17900595@GTS2.2DTI wrote:
Je kunt de koplampen wel schuren en polijsten maar er zal een UV beschermer overheen moet worden gezet. Doe ja dat niet dan zullen de lampen weer verkleuren en geel worden.
In dat setje van Meguirs zit alles…
alle poetsmiddelen en het onderhoud…31 maart 2012 om 17:54 #17900596Zoals gezegd, vorig jaar ontdekte ik de sterk verweerde koplampen, zie deze foto:
Poetsen met het Turtle wax goedje leverde twee maanden dit resultaat op:
Echter de verweerdheid kwam net zo hard weer terug. Perfectionist als ik ben heb ik beide koplampen bij een Opel schadebedrijf laten herstellen voor €75 per unit. Dit is het resultaat met twee jaar garantie:
… en als bonus was de auto perfect gepoetst met de 17″ bling bling en de GoodYears mooi zwart :thumbup :D
2 april 2012 om 10:40 #17900597Vanmorgen een setje koplampen gedaan van Jottens64, ze zien er weer perfect uit..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.