Koplampen vraagje

Forumindex Forums Overige APK & RDW Koplampen vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    InjectTheVenom
    Deelnemer

Men neme een stel standaard Caliba koplampen, halen daar het glas van af en vervangt dit voor heldere glazen MET keurmerkjes van angeleyes koplampen… komt deze combinatie officieel door de APK?

Martijn1981
      Deelnemer

origineel gepost door InjectTheVenom
        Men neme een stel standaard Caliba koplampen, halen daar het glas van af en vervangt dit voor heldere glazen MET keurmerkjes van angeleyes koplampen… komt deze combinatie officieel door de APK?

Als de koplamphoogte en het beeld goed is, zal deze altijd goed gekeurd moeten worden…..

E-keur is niet van toepassing voor de apk :jerry :jerry

InjectTheVenom
        Deelnemer

Ok, dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat als die er bijvoobeeld niet op zitten of anders zijn het dan wel een probleem zou kunnen zijn.
          Even kijken dat ik een setje kapotte angel eyes units kan scoren ergens dus :D

MantasticB1
          Deelnemer

je lichtbeeld zal denkelijk wel klote zijn.
            de spiegel werkt samen met de licht breekpunten in het glas, en de lenzen van de angel eyes doen dat ook!
            ik zou me de moeite besparen….

gr. Guido

wim-v6
            Deelnemer

Zullen de Calibra lenzen zelf niet het beeld maken??

Dit ivm de mogenlijkheid de lens te verdraaien voor bijvoorbeeld rijden in de UK, dan verander je ook het beeld door de lens te verdraaien.

Willem

jblfreak
              Deelnemer

origineel gepost door Martijn1981

origineel gepost door InjectTheVenom

Als de koplamphoogte en het beeld goed is, zal deze altijd goed gekeurd moeten worden…..

E-keur is niet van toepassing voor de apk :jerry :jerry

dus als ik met de kadett naar apk ga met me Braziliaanse koplampen zonder e keur moeten ze m goedkeuren want t lichtbeeld is goed

MantasticB1
                Deelnemer

origineel gepost door wim-v6
                  Zullen de Calibra lenzen zelf niet het beeld maken??

Dit ivm de mogenlijkheid de lens te verdraaien voor bijvoorbeeld rijden in de UK, dan verander je ook het beeld door de lens te verdraaien.

Willem

ik bedoel dat je dubbele breking krijgt met lenzen EN ribbelglas.
                  en anders om dus een zee van strooi licht zonder duidelijk beeld op de weg en berm.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.