Forumindex › Forums › Modellen › Astra › koplampen vervangen voor projectie type
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 januari 2015 om 20:28 #17270047
Hallo mede leden,
een tijd terug heb ik een topic gemaakt over een mogelijke angel eye keuze of een andere koplamp unit. De keuze is min of meer gevallen op onderstaande 2 units:
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/279/koplampen-opel-astra-h-angel-eyes” onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze zouden van het merk DEPO zijnhttp://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuchtung-Tuning/Scheinwerfer/Scheinwerfer-Angel-Eyes-Opel-Astra-H-Bj-04-10-schwarz.html?&filterFahrzeughersteller=Opel&filterHerstellerpfadROOT%2FOPEL=ASTRA+H&verbose=true&catalog=true&searchparam=%2A&fnc=ajaxListLoader&cnid=9eaa312ddb96e0078ae44dc1d9783e5e” onclick=”window.open(this.href);return false;
Merk FK.Het prijsverschil zal ong. 100 zijn tussen de 2 aangezien de units uit Duitsland ook voor ong. €20 verzonden moeten worden.
Is er een kwaliteitsverschil dat iemand weet dat het prijsverschil zal rechtvaardigen?
Weet er iemand welke lampjes er in de angel eye ringen zitten zodat ik deze van een meer wittere lamp kan voorzien?Tevens wil ik hier een H7 Xenon set in monteren aangezien de projectie fitting anders vrij nutteloos lijkt. Zijn er kleuren (4300K of 6000K) aan te bevelen en bepaalde merken? Liefst een complete set, deze zal ook canbus geschikt moeten zijn lijkt me.
mijn oog is op dit setje gevallen en dan de 4300 of 6000 lijkt me:
http://hidxenonverlichting.nl/review/product/list/id/81/” onclick=”window.open(this.href);return false;Dit lijkt me een mooie combi voor een schappelijke prijs die er redelijk stock uitziet zeg maar en waar ik geen gedoe zal hebben met kabelbomen aanpassen of zelf aan kabels te moeten rommelen. Ik weet dat dit op zicht geen probleem zal zijn maar ik laat de auto liefst zoveel mogelijk origineel daar ik nu 0 problemen aan de auto heb. (uiteraard normale slijtage delen)
Bedankt alvast voor jullie adviezen / meningen.
groet
ricardo15 januari 2015 om 17:23 #18269065Lees even dit topic door: viewtopic.php?f=5&t=186328.
4300K is de kleur van halogeen, 6000K is blauwig xenon licht. Hoe hoger de kleurtemperatuur hoe blauwer/paarser. 6000K is een prima kleur, heb zelf liever 5000/5500K.
Ga je de richtingaanwijzer en stadslicht nog vervangen voor led?
15 januari 2015 om 20:13 #18269066poehh dat topic brengt me wel zwaar aan het twijfelen om ze te kopen. Ik kan begrijpen dat een niet originele lamp wellicht voor 97% goed past ipv 100%, maar als er toch redelijk aanpaswerk is haak ik liever af.. Echter vind ik de manier van reageren en het woordgebruik van gm tuningparts erg onprofessioneel. (Ondanks hoe of wat een klant zegt, netatieve feedback kan ook als opbouwend beschouwd worden), dus ik heb er geen goed gevoel van gekregen mocht er iets zijn mocht ik een set bestellen.
Vraag me af of de FK lampen beter zullen zijn?
Ik zelf denk dat ik voor 4300 zal gaan. Richtingaanwijzer en stadslicht laat ik origineel. Gaat mij puur om “meer en scherper” licht.
groet
ricardo17 januari 2015 om 09:59 #182690674300 is xenon, hallogeen is nog lager en zit op 3000k.
Astra’s met xenon af fabriek hebben allemaal 4300k aftermarket begint vaak bij 6000k maar soms ook lager.Ik zou wel opletten bij de aanschaf van de projector lampen dat er 2 varianten zijn, plug & play deze kan je zo overzetten op de originele stekkers en de variant met multistekker deze moet worden aangepast.
Dit is ook best veel werk bovendien heb je dan speciale ringen nodig om je lampen vast te zetten en speciale knipperlichten want je originele passen hier niet in.17 januari 2015 om 10:24 #18269068We hebben het hier over een H astra deze heeft standaard een multi stekker.
17 januari 2015 om 10:27 #18269069Ow had ik even over het hoofd gezien :sleeping
17 januari 2015 om 10:41 #18269070Dus elke set.zou moeten passen? Wil denkelijk toch d2s lampen aangezien dit origineel lijkt. Ben nu alleen naar een leuke units op zoek voor een leuke prijs. Hella is me toch te prijzig ook al is dit de beste kwaliteit
7 maart 2015 om 20:41 #18269071Gisteren mijn angel eyes binnengekregen van FK… zien er op het eerste gezicht zeer mooi en degelijk uit! Voordat ik ga inbouwen.. mocht ik de “ringen” toch niet zo mooi vinden als ze branden kan ik altijd nog een meer “led look” T5 lampjes erin doen. Of wat me zojuist inviel.. per ring zitten er 4 lampjes…. mocht ik deze helemaal niet willen dan kan ik ze niet uitzetten ivm verplicht stadslicht. Wat ik echter wel kan doen is maar 1 lampje van 1 ring erin doen zodat ik toch 1 lampje als stadslicht heb? Mag dit?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.