Koplampen Vectra B2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Koplampen Vectra B2

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221734
    Koen_Vectra
      Lid sinds:
      5 August 2008

      Hallo mensen,

      Vanochtend aangereden door een opa. Gevolg; bumperschade, koplampunit schade en schutbord. Al met al KUT. Maar goed. Een goed moment om wat andere lampen in de vectra te plaatsen. Nu is mijn vraag; Die Angeleye lampen, is dat wat en kunnen die zonder aanpassen erin? Heb nl elect. hoogteregeling. En de xenon ook geen probleem? En weet iemand een goede site (mag ook Duitsland zijn). Zie door de bomen het bos nl niet meer.

      Een hoop vragen, hopelijk beetje duidelijk.

      Gr,

      Koen

      #17679594
      Koen_Vectra
        Lid sinds:
        5 August 2008

        Schijnbaar niemand. Iemand dan al zo’n angeleye lampen in zijn auto?

        #17679595
        Bartjex88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 June 2009

          heb er gehad, Nooit meer hebben, Geen goed lichtbeeld, En heb je originele xenon?

          #17679596
          sjouke
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 September 2006

            origineel gepost door Koen_Vectra
            Hallo mensen,

            Vanochtend aangereden door een opa. Gevolg; bumperschade, koplampunit schade en schutbord. Al met al KUT. Maar goed. Een goed moment om wat andere lampen in de vectra te plaatsen. Nu is mijn vraag; Die Angeleye lampen, is dat wat en kunnen die zonder aanpassen erin? Heb nl elect. hoogteregeling. En de xenon ook geen probleem? En weet iemand een goede site (mag ook Duitsland zijn). Zie door de bomen het bos nl niet meer.

            Een hoop vragen, hopelijk beetje duidelijk.

            Gr,

            Koen

            wat voor lampen zitten er nu in? (ori xenon? of toch standaard)
            iets meer info graag voordat ge wat kort af wordt … :agent

            als het gewone standaard lampen zijn is het heel simpel omzetten

            zitten er ori Xenon koplampen in (de katte oogjes) dan wordt het wat meer werk en adviseer ik het je ook niet
            licht opbrengst is zoiezo minder in een set engeloogjes dan van de ori Xenon

            #17679597
            bartjanmulder
              Lid sinds:
              6 August 2009

              Hoi Koen,

              Ik heb in Essen angeleyes gekocht, aftermarket xenon (8000K) erin en meer dan tevreden. Helaas geen hoogteverstelling, dit kan bij mij wel maar is een behoorlijk gepruts, dus dat is een klus bij mooi weer en een hele hoop zin in prutswerk. :P

              Groetjes,

              Bart-Jan

              #17679598
              Koen_Vectra
                Lid sinds:
                5 August 2008

                Ik heb aftemarket xenon erin zitten. Hoogteverstelling niet perse nodig, als ze eenmaal goed afgesteld zijn. Ik zal eens goed zoeken naar mooie lampje en anders gewoon originele nieuwe.

                Bedankt allen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.