Koplampen de en monteren Astra F 1996

Forumindex Forums Modellen Astra Koplampen de en monteren Astra F 1996

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18105768
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      @Har Astra wrote:

      @soepkiepe wrote:

      mooi joh, profile, zoek berichten gebruiker ;)

      je hoeft je grill er NIET uit te halen, ken je lekker laten zitten.
      hier heb je jou grill.
      hier zie je ook gelijk de 2 schroeven aan de bovenkant van je lamp :)
      die moet je ff los draaien.
      en op de linkerkant van de foto , links naast de 2 schroeven van je koplamp zie je een gat, daar steek je je kruis schroevendraaier door heen, daar zit ook een schroef.
      dat zijn de enige 3 schroeven die je los moet maken ;)

      hahaha mooi man mijn grill ja man ik ken dat allemaal niet zo snel met dat plaatsen van foto’s als jullie ben al blij dat ik een topic kan plaatsen leuk zo’n forum daar leer je meer als bij de dealer die rekent al als ik voor de deur staat hahahaha

      ik heb je de rekening ook nog niet gestuurd he, zal hem dalijk ff op de bus doen :jerry :jerry
      stond nog wel een foto van je voorkant bij, maar deze kon je het het beste op zien ;)

      #18105769
      Har Opel
        Lid sinds:
        13 November 2010

        @soepkiepe wrote:

        @Har Astra wrote:

        @soepkiepe wrote:

        mooi joh, profile, zoek berichten gebruiker ;)

        je hoeft je grill er NIET uit te halen, ken je lekker laten zitten.
        hier heb je jou grill.
        hier zie je ook gelijk de 2 schroeven aan de bovenkant van je lamp :)
        die moet je ff los draaien.
        en op de linkerkant van de foto , links naast de 2 schroeven van je koplamp zie je een gat, daar steek je je kruis schroevendraaier door heen, daar zit ook een schroef.
        dat zijn de enige 3 schroeven die je los moet maken ;)

        hahaha mooi man mijn grill ja man ik ken dat allemaal niet zo snel met dat plaatsen van foto’s als jullie ben al blij dat ik een topic kan plaatsen leuk zo’n forum daar leer je meer als bij de dealer die rekent al als ik voor de deur staat hahahaha

        :thumb :wors

        ik heb je de rekening ook nog niet gestuurd he, zal hem dalijk ff op de bus doen :jerry :jerry
        stond nog wel een foto van je voorkant bij, maar deze kon je het het beste op zien ;)

        #18105770
        Har Opel
          Lid sinds:
          13 November 2010

          Ging ff fout bij deze soepkiepe :wors thx :thumb

          #18105771
          Har Opel
            Lid sinds:
            13 November 2010

            Het was inderdaad 20 min werk met een beetje jutteren kreeg ik de oude er uit die met 3 parkers vast zat en de nieuwe er in.
            Knipperlicht units ook maar gelijk vervangen en alle lampen dus ik kan er weer 17 jaar tegen aan deze waren nl 17 jaar.

            Maandag koplampen afstellen en klaar, had nu op een garage deur voor ik demonteerde een streep gezet waar me dim lichtbundel scheen, die heb ik afgesteld met de nieuwe dus misschien staan ze haast goed.

            #18105772
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              heb nog mooie zwarte richtingaanwijzers liggen, ook zo goed als nieuw, hebben denk ik een maand of zo op mijne gezeten.

              #18105773
              Har Opel
                Lid sinds:
                13 November 2010

                @soepkiepe wrote:

                heb nog mooie zwarte richtingaanwijzers liggen, ook zo goed als nieuw, hebben denk ik een maand of zo op mijne gezeten.

                Zijn die vanaf de fabriek zwart of heb je ze zelf met speciale plastic lak spray zo gespoten…
                Heb je een foto dat ik ze kan zien …en wat wil je er voor hebben…

                #18105774
                soepkiepe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 August 2010

                  zijn origineel zwart, staat ook een e keurmerk in dus zal ook apk waardig moeten zijn.



                  ik zelf vind het met de originele koplampen niet zo mooi als dat ik hoopte.
                  en had de hoop dat het bij de kleur van de auto wel leuk zal staan, maar wanneer het een beetje donker was leek het net als of ik gene richtingaanwijzers had, om die reden heb ik ze er weer uit gehaald.

                  er zit geen oranje glasje in, dus als je gewone witte lampen er in doet komt er wit licht uit, met oranje lampen natuurlijk oranje ;)

                  als je belang bij hebt, komt eens met een leuk bod in me pm ;)

                  #18105775
                  Har Opel
                    Lid sinds:
                    13 November 2010

                    Als ik eerlijk bent vind ik transparant wat strakker staan meer 1 geheel met de koplamp, wat je zelf al aangaf zou het misschien bij een zwarte Astra wel mooi staan.

                    Thx voor je aanbod.

                    Die ben je zo kwijt Opel freaks zat toch…….

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.