koplampen Corsa C Sport

Forumindex Forums Modellen Corsa koplampen Corsa C Sport

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    extremev6
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben op zoek naar orginele koplampen voor de corsa c sport versie. Wie kan mij hierbij helpen?:hmmz

Bedankt alvast!

Dennis-Corsa-B

kijk in de verkoopgedeelte of op de sloop, onderdelenlijn :thumbup

Dion-Corsa
        Deelnemer

sport versie, heeft niks met sport te maken hoor.

je bedoelt zeker met lens? in dat geval die zijn origineel bijna onbetaalbaar. je kan proberen of je op een sloop geluk hebt maar dat valt vaak flink tegen. er zijn via ebay wel goede replica’s op de markt, je moet alleen je hoogteregeling overzetten.

Meld je anders ook aan bij http://www.corsa-c-drivers.nl/

WhiteCorsa

Ik heb nog een originele set Corsa C Spor lichtunits met lampen liggen?
            Zelf ben ik in het bezit van Angel-Eyes icm Xenon, dus ik weet niet wat je nou precies zoekt?

extremev6
            Deelnemer

@ dion, ik zeg alleen welk model ik heb, voor degene die erop regageren, niet om domme opmerkingen te krijgen…..dus snap het nut van je eerste zin niet echt, maar iig wel dank voor de link.

@ Whitecorsa, ik heb vocht in een van me lampen zitten, dus zoek gewoon een nieuw waterdicht setje koplampen icl behuizing etc… u2u me anders even wat je ervoor hebben wilt, en wat je voor die angel eyes met xenon betaalt hebt ( daar ben ik wel benieuwd na want dat vind ik ook wel erg mooi)

Dion-Corsa
              Deelnemer

dat er geen ‘sport’ versie koplampen bestaan, de silverline had bijvoorbeeld ook lenslampen daarom vermoede ik dat je die bedoelde omdat die over t algemeen als sportief worden gezien :D

extremev6
                Deelnemer

OOW oke, haha ;)
                  Dan neem ik me woorden terug, dacht dat je een bijdehande opmerking maakte vandaar ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.