koplampen afstellen MERIVA

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen koplampen afstellen MERIVA

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    jacqstemkens

1) Ik heb een witte spot in de lichtbundel van de rechter koplamp van mijn MERIVA welke niet verdwijnt bij vervanging lampje. De reflector is niet beschadigd van binnen wat ik zo kan zien. Iemand ooit meegemaakt ??
      2) Voor ik zelf ga proberen, welke van de 2 schroeven moet ik aan draaien om de koplampen in hoogte te verstellen. (ergens een foto of plaatje uit werkplaatshandboek ??)

a-manta-turbo

heb je de lamp wel echt goed erin zitten
        als deze iets scheef zitten heb je het al

jacqstemkens

ik heb de lamp er zeer goed in zitten.
          Ik ben nu bezig met eventueel xenon in te bouwen. Weet jij misschien de kleurcodering van de kabels van de connector op het koplampunit ??

johan57

hallo ik ben johan57 heb ook een meriva bouwjaar 2004
            heb de volgende probleem
            wanneer ik de aanjager gebruik in de gewone stand en in de climate control stand werk deze goed
            wanneer ik de motor stil zet en het contact sleutel eruit haal blijft de aanjager door blazen dit kan kort zijn maar ook langere tijd heeft iemand een suggestie wat hier de oorzaak van kan zijn

johan57

hoi johan57
              ook ik had dit probleem na het wisselen van m’n rechter koplamp
              daarna werd er doorlopend geknipperd door tegenliggers bij de APK keuring liet de keurmeester
              mij zien dat er een witte spot waarneembaar was, hij heeft deze koplamp afgesteld daarna goed

OPC Turbo

Stel je vraag even in het Meriva gedeelte daar krijg je sneller respons op je vraag omdat hier veel minder Meriva rijders zitten dit is namelijk het OPC gedeelte.

Succes.

http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=45

Laat eens foutcodes uitlezen, want je aanjager dient direct te stoppen met contact afzetten… tenzij je nawerking van de airco selecteerd… maar volgens mij kan dit alleen bij Astra H, Zafira B en Vectra C/Signum…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.