Koplampen

Forumindex Forums Modellen Omega Koplampen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo allemaal

Kan ik met “gewone” was waar je de auto mee poets, deze ook gebruiken om je koplampen nog ietsjes helder te krijgen.:hmmz

Alvast bedankt voor jullie antwoord.:thumbup

Heytse
      Deelnemer

Nope,

Tenminste, ik heb het op één van de koplampen uitgeprobeerd en het werd er niet beter van.
        Het plastic sloeg zelfs een beetje wit uit.
        Nu moet ik wel zeggen dat mijn lampen in vrij slechte staat zijn en ik op het punt sta twee nieuwe er in te hangen, of zoals eerder is beschreven op dit forum om ze helemaal te schuren/polijsten.

Groeten,

Wouter

J-Omega

Dat waxen gaat niet helpen ze helderder te maken. Dat is wel een goede bescherming om verwering te voorkomen.

Wil je ze helder maken, dan zul je ze moeten wetsanden en vervolgens terug doorzichtig polijsten. Bij onze laatste meeting hebben we dat in de praktijk gebracht bij een workshop. Op die manier is er een erg goed resultaat te behalen. Belangrijk is wel dat je na zo’n behandeling regelmatig een vers laagje wax over je koplamp doet: je haalt de bescherm/toplaag er een stukje af.

Nu was die toch al aangetast/verweerd, dus veel verlies je er niet mee.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.