hallo,
ik heb angel age new chroom gekocht maar hier zit geen hoogte verstelbaar motortje op moet dit voor de APK?
want iemand die ik ken zegt dat dat verplicht is als je het in de auto de schakelaar hebt maar ik weet het niet?
Als je een schakelaar hebt voor koplamphoogteverstelling, dan moet voor de keuring ook alles werken. En anders voor de APK, ofwel Automobielinspectie in België, de schakelaar voor de keuring verwijderen.
Als je een schakelaar hebt voor koplamphoogteverstelling, dan moet voor de keuring ook alles werken. En anders voor de APK, ofwel Automobielinspectie in België, de schakelaar voor de keuring verwijderen.
oké bedankt! maar als ik deze verwijder dan in er toch een gaatje, zeggen ze daar niks over?
oké bedankt! maar als ik deze verwijder dan in er toch een gaatje, zeggen ze daar niks over?
Nee, is verder geen probleem. Je bent niet verplicht zo’n schakelaar te hebben. Maar als ie er zit, moet de hoogteverstelling wel werken. Je kunt het gat ook tijdelijk dichten met een plastic kapje. Dan valt het niet op.
Nee, is verder geen probleem. Je bent niet verplicht zo’n schakelaar te hebben. Maar als ie er zit, moet de hoogteverstelling wel werken.
oké, bedankt (:
Auteur
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.