Koplamp stel motor Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Koplamp stel motor Corsa C

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Harjan

Hoi,

M’n ouders hebben een Corsa C. Sinds een tijdje hoor ik 1 van de stel motortjes telkens geluid maken. Deze zit zo te horen vast.

Meer mensen die dit hebben, of dit probleem hebben gehad?

Is het zelf te verhelpen? Anders cros ik even naar de dealert.

Harjan

Iemand tips? Beide motortjes doen het niet meer nu..

nexus6

even wat voor lampen het zijn,er zijn veel verschillenden ,en dus ook verschillenden motortjes ,als het Valeo
          motors zijn dan zijn die al te vinden voor 40 euro p/stuk ,op MP zijn ze soms voor 70 euro per 2 te vinden,
          maar eerst kijken welke je hebt,er zijn er ook die zitten ingebakken die heel moeilijk zijn te vervangen,als je aan
          de zijkant waar de richting aanwijzer hebt zitten daar een grote rubberen dop hebt zitten kan je de motor
          zien zitten.
          Ik heb trouwens nog een motor van AL (Automotive Lichting) liggen hier maar is dus het type wat ingebakken zit.

Harjan

[rquote=1839960&tid=138733&author=nexus6]even wat voor lampen het zijn,er zijn veel verschillenden ,en dus ook verschillenden motortjes ,als het Valeo
            motors zijn dan zijn die al te vinden voor 40 euro p/stuk ,op MP zijn ze soms voor 70 euro per 2 te vinden,
            maar eerst kijken welke je hebt,er zijn er ook die zitten ingebakken die heel moeilijk zijn te vervangen,als je aan
            de zijkant waar de richting aanwijzer hebt zitten daar een grote rubberen dop hebt zitten kan je de motor
            zien zitten.
            Ik heb trouwens nog een motor van AL (Automotive Lichting) liggen hier maar is dus het type wat ingebakken zit.
            [/rquote]

Het gaan om de 3d kloplampen die standaard in een Njoy zitten.. (met lens dus)

nexus6

daar gaan dan de automotive-lighting’s in !

corsaaatje

hey harjan!
                ik heb nog een setje koplampen liggen van automotive-lighting’s met stelmotoren ingebouwd.
                NIEUW in de doos nog niet gebruikt.

mvg

Harjan

[rquote=1841572&tid=138733&author=corsaaatje]hey harjan!
                  ik heb nog een setje koplampen liggen van automotive-lighting’s met stelmotoren ingebouwd.
                  NIEUW in de doos nog niet gebruikt.

mvg[/rquote]
                  En wat vraag je er voor?

Zijn originele gm lampen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.