koplamp probleem corsa d 1.4 cosmo sport 2008

Forumindex Forums Modellen Corsa koplamp probleem corsa d 1.4 cosmo sport 2008

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    m.pulsch

hallo

mijn vriendin heeft een opel corsa d 1.4 cosmo sport uit 2008

en deze heeft een probleem.

de rechter koplamp brand de bedrading vaak door deze is in de afgelopen 4 maanden al 2 x nieuw er in gezet door een garagebedrijf.
      het bedrijf constateerde de 1e x dat de orginale bedrading erg dun was en op meerdere plaatsen slecht was.
      dus zij hebben er dikkere bedrading in gezet en het stekertje vervangen voor een betere.

nu net kom ik er achter dat deze weer defect is op het stekertje waar het draad vast zit aan het stekertje is het wat verbrand/verkleurd.
      iemand enig idee hoe ik de oorzaak kan vinden of herkent iemand dit probleem?

als we hem weer weg brengen voor nieuwe bedrading denk ik dat deze vast weer zal door branden.

al eerder is de auto door gemeten maar niks gevonden.
      morgen maar eens de dealer bellen.

met vriendelijkegroet maurice pulsch

wim-v6
      Deelnemer

Toch vreemd, dat het alleen bij deze voorkomt en niet bij veel anderen.

Geen verkeerde lampen erin (te hoog wattage??)

midnight black
        Deelnemer

Of hebben ze nog iets op dezelfde draden er bij geprikt: “dagrijverlichting” ofzo waardoor er inderdaad meer stroom wordt weggetrokken.

m.pulsch

Er hebben verschillende werken lampen in gezeten in het begin 2 jaar terug tot een jaar terug was het lampje wel eens stuk toen ook bijde steeds vervangen.
            Deze auto heeft geen dagrijverlichting wel bochtverlichting.

m.pulsch

De corsa staat nu bij de garage ze gaan een extra massa aan leggen.

De opel dealer wist wel een truukje ze wouden niet zeggen wat de kosten waren 2 uur werk en matriaal.
              De 1e opnerking van hun was een nieuwe koplamp.
              Nu door de atu gefixt nu hopen dat het goed blijft en het probleem opgelost is

m.pulsch

Probleem opgelost woensdag word de corsa in geruild op een nieuwe vw up

wim-v6
                Deelnemer

Das ook een oplossing…

Houd wel gerammel in de gaten bij de Up, Gelijk naar de dealer als je dat hoort.

Bij een Kennis van mij is de ketting eraf gelopen met 12.000km, nee geel afgetrapte leasebak!! VW UP! 1.0 75pk 04-2013, schijnt nog steeds HEEL VEEL voor te komen!!

Willem

tamiya
                  Deelnemer

Succes met je nieuwe auto. Vind het wel een rigoreuse oplossing, koplamp probleem en dan meteen een nieuwe auto. Maar dat moet iedereen zelf weten ;)
                    Erger me er steeds meer aan dat er vaak bij een storing meteen maar een nieuw onderdeel(in deze situatie een koplamp) wordt voorgesteld aan de klant, beetje jammer, meestal is het vrij simpel op te lossen :fy1

m.pulsch

Ja idd opel zij meteen nieuwe koplamp van 800 900 euro.
                      Maar wat is de volgende kosten post we vertrouwde het niet dus nu maar beter een nieuwe cheer up!
                      Nog wat extra opties dr op en is ook veel zuiniger dan de corsa verschil van 10 km per liter.
                      Oke dankje ik hou het in de gaten. Mn schoon ouders hebben vorig jaar een White up gekocht die heeft nu 10.000 op de teller met schakelen ging wat moeilijk maar word vande week naar gekeken valt nog onder garantie als dr wat mis me is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.