Hey allemaal, ik heb even een paar vragen over de hoogteverstellers van een corsa B,
– Is het mogelijk om de hoogte verstel systeem te demonteren uit de koplamp unit?
– Kunnen we deze hoogte verstellers overzetten naar een andere koplamp unit? Deze unit heeft alleen een asje met een zeskant kopje)
Dat is mogelijk soms, maar als je nu een handsteller hebt zou ik die laten zitten.
Die aftermarket lampen zijn niet van het allerbeste plastic gemaakt en vooral met zon motortje inklikken breken ze nog wel eens kapot.
Ga je echt gebruik maken van die hoogteregelaar? ALs je die nou niet gebruikt dan kan je de schakelaar er gewoon uit laten. Dan heb je ook geen problemen bij de apk.
Ok… ik gebruik ze niet maar ik dacht dat het een probleem zou zijn bij de apk inderdaad. Dus ik kan gewoon zo’n paneeltje halen van een ouwe corsa zonder versteller erop doen en dan zou hij door de apk komen?
En desnoods haal je het stelwieltje er uit, en kalk je het lamplogotje zwart met een stift. Dat is al voldoende.
Ze worden heel weinig gebruikt hoor, vaak als ik een klant moet vertellen dat ze het niet doen geven ze allemaal het zelfde aan….goh die gebruik ik nooit!….Dus repareren is dan niet nodig. Even de schakelaar er uit en afmelden. :thumbup