Koplamp hoogte regelaar

Forumindex Forums Modellen Calibra Koplamp hoogte regelaar

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    CalibraV6

Hoi,
      Ik heb een vraagje betreffende de koplamp hoogte regelaar.
      Dit motortje zit dus achterop de koplamp.
      Van mijn linker koplamp (bestuurders kant) werkt deze niet meer.
      Nu heb ik mij laten vertellen dat er verschillende types zijn. Klopt dit?
      En zo ja, is het bouwjaar afhankelijk?
      Ik rijdt een Calibra V6 uit 1996.
      Ik heb gehoord dat deze tegenwoordig moeten werken voor de APK sinds dit jaar :wtf
      Gr
      Gerard

2slow
      Deelnemer

Er zijn idd verschillende modellen in die motortjes. Heb zelf een keer 2 verschillende in de handen gehad maar werkte allebij het zelfde. Of er nog meer zijn met andere pas vorm? Ongetwijfeld, maar als je een motortje hebt uit Astra of Vectra uit die tijd, dan past het volgens mij wel gewoon in de Calibra.

Of het een afkeur punt is weet ik niet. Meende laatst in een ander topic wel zoiets te lezen.

dudie-c20ne

origineel gepost door 2slow
          Er zijn idd verschillende modellen in die motortjes. Heb zelf een keer 2 verschillende in de handen gehad maar werkte allebij het zelfde. Of er nog meer zijn met andere pas vorm? Ongetwijfeld, maar als je een motortje hebt uit Astra of Vectra uit die tijd, dan past het volgens mij wel gewoon in de Calibra.

Of het een afkeur punt is weet ik niet. Meende laatst in een ander topic wel zoiets te lezen.

ja is een afkeurpunt. of je haalt de schakelaar in je dash weg, dan is er niks meer aan de hand, mits je de lampen nog met de hand kan afstellen.

grtz bjorn

dudie-c20ne

origineel gepost door 2slow

ja is een afkeurpunt. of je haalt de schakelaar in je dash weg, dan is er niks meer aan de hand, mits je de lampen nog met de hand kan afstellen.

grtz bjorn

Anoniem

Is dit nog steeds zo?

Als de mistlampen voor stuk zijn is tegenwoordig geen APK afkeur meer.
              per 1 maart.
              Ik bracht mijn calibra voor APK met de meededeling mistlicht is stuk en banden zijn versleten dus zal wel afkeur worden.

Kreeg ik te horen dat er met mist achter niets mis was.

Nee mist voor zij ik, waarop ik te horen kreeg dat per 1 maart dat geen APK keurpunt meer was:wtf

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.