Forumindex › Forums › Modellen › Astra › koplamp hersteller van turtle wax. iemand ervaring mee??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 oktober 2012 om 19:59 #17241468
hallo,
de koplampen van mijn vaders mitsubishi space star zijn aardig aangeslagen.
matte plekken, steenslag, veel krassen.
nu kosten de koplampen nieuw nogal veel geld, (het is geen opel :jerry )Vandaag heb ik voor hem een herstel set opgehaald, waar hij zijn koplampen mee kon opknappen.
turtle wax
-spray
-compound
-4 schuurpads.
-handschoen
-sealer
-gebruiksaanwijzing.na veel leeswerk hier zou deze vrij goed moeten werken.
wij zijn hier een uurtje mee zoet geweest, helaas zonder enig resultaat!!!
ze zijn helemaal niets beter geworden. hooguit iets gladder.
we hebben precies de handleiding gevolgt.wie o wie heeft hier ervaringen mee?
nieuwe koplampen kosten 400 euro, (75 euro voor imitatie) dus we kunnen nog wel wat middeltjes proberen.
ik heb er foto’s van gemaakt, die laat ik morgen wel even zien.
robert
28 oktober 2012 om 20:14 #17919730meestal als ik koplampen doe .. gebruik ik z’n poetsmachine (slijptol) ..niet z’n trilding
maar echt 1 die draait.. en dan met scratch remover voor lak (poets van turtle)
en dan er net zolang erop tot het weg is.. of bijna een gat maakt..let wel op dat je de alle lak
rondom de koplamp afplakt.. ;) bumper enz
en dan met gewone auto poets erover..
maar sommige koplampen krijg je echt nooit meer goed.. :swearsucses..
28 oktober 2012 om 20:54 #17919731Volgens mij is een polijstmachine de enige manier om het goed te doen.
Ik heb het ook zonder geprobeerd, zonder resultaat.
Voor de astra van de vrouw uiteindelijke nieuwe gekocht, was na een paar maanden weer net zo slecht geworden28 oktober 2012 om 21:38 #17919732Silver heeft hier een heel topic over gehad, moet je maar ff zoeken.
28 oktober 2012 om 21:45 #17919733volgens mij heeft de oude spacestar tot 2002 glazen koplampen…dan eigen lijk niet te herstellen, indien kunsstof zou dit wel kunnen er zijn genoeg howtos over te vinden. of laten doen, 2 koplampen voor ongeveer 60 euro samen.
28 oktober 2012 om 22:10 #17919734@TerryB wrote:
Silver heeft hier een heel topic over gehad, moet je maar ff zoeken.
werkt heel goed…voor een week of 3..daarna weer even dof.
ikzelf heb nu nieuwe koplampen gekocht.dit gaat dus over kunstof koplampglazen.
29 oktober 2012 om 06:53 #17919735er was al een toic over waar iemand het de lucht in prees. maar ik heb het ook geprobeerd en het deed heeeeelemaal niks. en we hebben het uiteindelyk 3 keer geprobeerd precies volgens de gebruiksaanwijzing.
de garage waar ik altyd kom heeft het ook getest en alleen met voorbehandelen met nog meer soorten schuurapier en autopoets en een poetsmachine zag je resultaat. en dan nog.. totaal niet te vergelyken met de nieuwe lamp units die we toch maar hebben gekocht.29 oktober 2012 om 07:14 #17919736Anoniem
1 January 1970maat van me had n lichte schade aan z,n voorbumper
dus die moest gespoten worden is bij een schade bedrijf gebeurd
die hebben toen meteen z,n koplampen(die ook uigeslagen waren)ook gedaan werden daar gepolijst en zoort van blanke lak overgespoten
dingen zagen er uit als nieuwnu zo,n 3 maand later zien ze er nog steeds zo uit
heb ze toevallig gisteren nog gezien
bij de onderdelen beurs tolbertdus t kan wel goed :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.