Koplamp elektrische hoog/laag verstelling vraag.

Forumindex Forums Modellen Astra Koplamp elektrische hoog/laag verstelling vraag.

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Jopje
    Deelnemer

Op mijn koplampen LV en RV zit een aansluiting
      voor de elektrische hoog/laag bediening op het dashboard.
      Maar naar mijn gevoel reageren de koplampen niet meer zoals voorheen, althans minimaal.
      Heeft iemand een tekening of uitleg hoe dit alles werkt zodat ik alles kan nalopen?
      Denk ik vooral aan het mechanische gedeelte.

arjontje
      Deelnemer

Ik denk dat je meer response krijgt als je dit in het astra gedeelte plaatst.

veel mechanisch zit er niet aan. het is een motortje die een pal heen en weer trekt.
        Deze pal zit in de lens geklikt. Dat is alles.

gerben rsv
        Deelnemer

Ik zou eerst eens proberen om de stekker er een keer af te halen en er weer op te doen en/of deze aan te drukken tijdens het gebruik !

Uit eigen ervaring weet ik dat dit weleens wil helpen ik heb het al bij diverse motortjes gehad.

2cv6
          Deelnemer

Soms is het contact in het motortje niet goed.Je kunt ze uit elkaar halen en de contacten weer goed maken. zie viewtopic.php?f=5&t=115947

KadAstra-EF
            Deelnemer

@2cv6 wrote:

Soms is het contact in het motortje niet goed.Je kunt ze uit elkaar halen en de contacten weer goed maken. zie http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=115947″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Foto’s zijn er niet meer :(

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=115947″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Rik :)

2cv6
              Deelnemer

De foto’s stonden gehost op mijnalbum.nl en zijn verwijderd omdat ik meer plaats nodig had voor de foto’s van 2cv treffen.
                Ik kan ze op mijn pc ook niet meer vinden, maar als je de tekst goed leest en een beetje kijkt hoe het in je auto zit dan moet het toch lukken denk ik.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.