Kopen tweedehands vectra a

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kopen tweedehands vectra a

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    MrMarty77

Hey,

Ik ben van plan om een tweedehands opel vectra a aan te schaffen, en heb een mooie vectra gevonden,
      cdx uitvoering, C20NE. Mijn plan is om ze te importeren in Belgie en te laten verzekeren als classic (€201.02/jaar).

Het word dan m’n eerste auto en ik had graag enkele tips gehad over waar ik bijvoorbeeld op moet letten indien ik
      ernaar zou gaan kijken, of gewoon al wat de zwakste punten zijn van deze wagen.

Mijn excuzes als dit niet het juiste topic was voor deze vraag. Kinda new here :p

Peter.
      Deelnemer

Zoek op Facebook even naar Opel Vectra A Nederland en meld je even aan. Daar zitten veel Vectra A rijders en die kunnen deze vraag goed beantwoorden!

MrMarty77

@Peter. wrote:

Zoek op Facebook even naar Opel Vectra A Nederland en meld je even aan. Daar zitten veel Vectra A rijders en die kunnen deze vraag goed beantwoorden!

Danku!

Anoniem

accubak, chassisbalk boven de einddemper, dorpels(t is toch een Opel) , veerschotels achter , wielkasten voornamelijk achter , voor net achter het wiel, dat zijn gevoelige plekken uit eigen ervaring, motors zijn wel goed, weet niet wat deze gelopen heeft(die van mij heeft bijna 300.000 gelopen)wel laatst de koppakking eruit gehad (waarschijnlijk door een keer oververhitting bij vorige eigenaar…) maar heb daar al weer bijna 6000 mee gereden, k heb dezelfde motor

Kadett1.2
            Deelnemer

– Wieldraagarmen voor roest en versleten rubbers,
              – slechte afdichting antenne waardoor roest in kofferbak ontstaat door lekwater
              – bekleding hemel laat meestal los en is lastig te repareren
              – elektronica elektrische ruiten en centrale deurvergrendeling kan kuren hebben. Is rotklus en lastig op te lossen meestal (onderdelen slecht verkrijgbaar tweedehands en nieuw = duur)
              —> dus alle elektrische onderdelen en accesoires testen
              – grote kans op olielekkages motor en bak, ook bij lage kilometerstanden door uitgedroogde pakkingen etc.

– en wat al eerder hierboven is genoemd

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.