Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › kopen of niet
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 januari 2013 om 18:21 #17254439
Hallo allemaal ik kan een d kadett kopen is helaas af gekeurt op de dorpels kan ik dit kopen of niet
Is namelijk.mijn eerste auto dus voor mij een stukje nostalgie haha hoor graag van jullie
13 januari 2013 om 18:40 #18095570Als de prijs goed is en de auto rijbaar is, kun je elke kant uit.
13 januari 2013 om 20:58 #18095571als alleen de dorpels slecht zijn kan je dat makkelijk doen,dorpels zijn gewoon te koop en voor een handige jongen eenvoudig te vervangen.
14 januari 2013 om 08:52 #18095572volgens mij wel rijd baar
dit is de linkhttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m631246405-opel-d-kadett-1983-rood.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik kan er zo niet veel aan zien en is er dan ook iemand die mij daar mee zou kunnen helpen
ik kan het zelf namelijk niet ben wel handig maar zo handig net niet
ik kom uit ijsselmuiden
14 januari 2013 om 22:17 #18095573zo op de foto wel een aardige auto,kijk wel heel goed de bodemplaat na ter hoogte van de voorwielophanging,als ie daar ook rot is kan je m beter laten staan.
15 januari 2013 om 09:31 #18095574In de advertentie staat loop of sloop. Dat betekend dat er best wel veel werk aan zit, dus geen goedkoop bakkie. Aankoop kost misschien niks, maar deze auto door de apk krijgen kan veel kosten. Het zal niet alleen de dorpels zijn. Een goede indicatie voor een rotte bodem is een kletsnat interieur, en niet alleen de vloermatten, maar ook de ramen en zelfs de stoelen die vochtig kunnen zijn. Als je zelf niet kunt lassen en niet veel geld hebt, kies dan voor een auto met apk en geen laswerk. D Kadettjes zijn zelfs in goede staat niet zo duur.
15 januari 2013 om 10:01 #18095575Ik snap dat je graag een goedkope auto wil rijden. En ook nog eens een leuke nostalgische oldtimer.
Maar als je niet kan lassen en niet zo handig bent in autos, moet je ook gewoon echt niet aan autos beginnen waar je dat allemaal wel voor moet kunnen :) Tenzij je gewoon dik geld hebt wat je er tegen aan kan smijten. ;) Of als je beste vriend net toevallig een las/autobedrijf heeft die het graag voor je doet ofzo.
Meeste mensen die niet rijk zijn en hier zonder skills of handige kennissen toch aan beginnen, worden hier of heel arm van, of heel ongelukkig.
In beide gevallen staat de auto vaak meer stil dan dat ie rijdt. En gaat ie vaak ook nog eens slechter naar de volgende.
Ik heb al zooooooveel gestrande projecten gezien. En de volgende zit altijd weer met nog meer ellende opgescheept.Koop gewoon een of andere corsa B die niet teveel roest. Kosten ook 300 euro. Maar dan rijdt je meestal wel even. Mits ie verder motorisch enz. goed is. Maar ja.. Dat moet je van deze ook nog maar afwachten los van het laswerk en apk..
15 januari 2013 om 15:29 #18095576ik heb er wl wat voor over wil niet voor een dubbeltje op de eerste rij zittenmaar goed ik heb geen kennissen die mij daar mee kunnen helpen
dus denk dat ik hem maar laat staan
15 januari 2013 om 20:54 #18095577advies laten staan
als je zelf niet handig genoeg hiermee bent kun je het beter laten.
vooral bij goedkope oudere auto’s daar zit vaak veel werk aan.
dit is niet erg daar is vaak de prijs ook naar maar als je alles uit moet besteden
kun je er beter niet aan beginnen.
en beter het advies hierboven volgen een leuke corsa met min een jaar apk erop kopen
kun je een hoop schik mee hebben en ze zijn vaak ook goedkoop -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.