Kopelen bluetooth telefoon Meriva B

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Kopelen bluetooth telefoon Meriva B

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231415
    Meriva 2011
      Lid sinds:
      21 January 2011

      Hallo

      ik rij een meriva B met een UHP bluetooth, deze koppelt niet automatisch de eerste telefoon die hij ziet maar onthoud de laatste telefoon de gekoppeld was

      weet iemand een oplossing hoe dat anders kan, nu moeten wij elke keer via het config menu onze telefoon koppelen dat wordt wel een vergeten

      opel zegt dat het zo hoort !!!!

      :wors:wors:wors

      #17802162
      udo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 January 2007

        ga je altijd samen op pad ?
        Misschien handig al 1 persoon dan de bluetooth uitzet.
        Hij ziet er dan namelijk 2.
        Ik had hetzelfde in mijn opel zafira

        #17802163
        Spacejam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2006

          en als je de andere sleutel gebruikt?

          Zo zijn de climate control settings / radio settings etc gekoppeld aan de sleutel die je gebruikt, misschien ook de bluetooth module?

          #17802164
          Meriva Turbo
            Lid sinds:
            3 March 2011

            Heb het zelfde probleem maar kan niet anders dus inderdaad iedere keer wisselen,via voicecontrol gaat het snelst,bv jou telefoon is nr1 en die van je vrouw nr2.
            – je drukt op de knop op je stuur en zegt “apparaat selecteren” vervolgens vraagt ze welk nr je wilt selecteren,je zegt het nummer van de telefoon die je wilt koppelen,vervolgens vraagt ze of je dat nummer wilt selecteren daarop zeg je “ja” daarna koppelt ze de telefoon met de auto.
            nog even een tip mocht de auto het telefoonboek niet overnemen,heb zelf de nieuwe nokia c6-01 en de auto nam het telefoonboek niet over,dus nokia gebeld en zij haden de oplossing,je moet het telefoonboek op je telefoongeheugen zetten en niet op je simkaart,in mijn geval was het probleem opgelost.

            Succes.

            #17802165
            Meriva 2011
              Lid sinds:
              21 January 2011

              [rquote=1882732&tid=140963&author=Meriva Turbo]Heb het zelfde probleem maar kan niet anders dus inderdaad iedere keer wisselen,via voicecontrol gaat het snelst,bv jou telefoon is nr1 en die van je vrouw nr2.
              – je drukt op de knop op je stuur en zegt “apparaat selecteren” vervolgens vraagt ze welk nr je wilt selecteren,je zegt het nummer van de telefoon die je wilt koppelen,vervolgens vraagt ze of je dat nummer wilt selecteren daarop zeg je “ja” daarna koppelt ze de telefoon met de auto.
              nog even een tip mocht de auto het telefoonboek niet overnemen,heb zelf de nieuwe nokia c6-01 en de auto nam het telefoonboek niet over,dus nokia gebeld en zij haden de oplossing,je moet het telefoonboek op je telefoongeheugen zetten en niet op je simkaart,in mijn geval was het probleem opgelost.

              Succes.[/rquote]

              dank je wel voor de tip

              maar werkt het ook op de nokia N73

              Gr

              #17802166
              Meriva Turbo
                Lid sinds:
                3 March 2011

                [rquote=1894311&tid=140963&author=Meriva 2011][rquote=1882732&tid=140963&author=Meriva Turbo]Heb het zelfde probleem maar kan niet anders dus inderdaad iedere keer wisselen,via voicecontrol gaat het snelst,bv jou telefoon is nr1 en die van je vrouw nr2.
                – je drukt op de knop op je stuur en zegt “apparaat selecteren” vervolgens vraagt ze welk nr je wilt selecteren,je zegt het nummer van de telefoon die je wilt koppelen,vervolgens vraagt ze of je dat nummer wilt selecteren daarop zeg je “ja” daarna koppelt ze de telefoon met de auto.
                nog even een tip mocht de auto het telefoonboek niet overnemen,heb zelf de nieuwe nokia c6-01 en de auto nam het telefoonboek niet over,dus nokia gebeld en zij haden de oplossing,je moet het telefoonboek op je telefoongeheugen zetten en niet op je simkaart,in mijn geval was het probleem opgelost.

                Succes.[/rquote]

                dank je wel voor de tip

                maar werkt het ook op de nokia N73

                Gr[/rquote]

                Geen idee,gewoon proberen.

                #17802167
                cs6
                  Lid sinds:
                  19 March 2011

                  hallo allemaal

                  de telefoon verbind met de laatst gebruikte telefoon, dat is normaal voor dit systeem.

                  cs

                  #17802168
                  marcooh
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 March 2011

                    Het is allemaal wat met de telefoons; Ook ik heb problemen met het telefoonboek van een nokia Expressmusic 5800, om deze in de cd70 te krijgen. Zou een verschil in bluetooth versie zijn heb ik me laten vertellen. Ook telefoon op telefoongeheugen brengt niets. Hebben de nieuwere units een andere bluetoothversie?

                    Groet, M@rco

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.