Forumindex › Forums › Modellen › Meriva, Agila › Kopelen bluetooth telefoon Meriva B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 januari 2011 om 08:11 #17231415
Hallo
ik rij een meriva B met een UHP bluetooth, deze koppelt niet automatisch de eerste telefoon die hij ziet maar onthoud de laatste telefoon de gekoppeld was
weet iemand een oplossing hoe dat anders kan, nu moeten wij elke keer via het config menu onze telefoon koppelen dat wordt wel een vergeten
opel zegt dat het zo hoort !!!!
:wors:wors:wors
14 februari 2011 om 20:16 #17802162ga je altijd samen op pad ?
Misschien handig al 1 persoon dan de bluetooth uitzet.
Hij ziet er dan namelijk 2.
Ik had hetzelfde in mijn opel zafira14 februari 2011 om 22:32 #17802163en als je de andere sleutel gebruikt?
Zo zijn de climate control settings / radio settings etc gekoppeld aan de sleutel die je gebruikt, misschien ook de bluetooth module?
3 maart 2011 om 19:04 #17802164Heb het zelfde probleem maar kan niet anders dus inderdaad iedere keer wisselen,via voicecontrol gaat het snelst,bv jou telefoon is nr1 en die van je vrouw nr2.
– je drukt op de knop op je stuur en zegt “apparaat selecteren” vervolgens vraagt ze welk nr je wilt selecteren,je zegt het nummer van de telefoon die je wilt koppelen,vervolgens vraagt ze of je dat nummer wilt selecteren daarop zeg je “ja” daarna koppelt ze de telefoon met de auto.
nog even een tip mocht de auto het telefoonboek niet overnemen,heb zelf de nieuwe nokia c6-01 en de auto nam het telefoonboek niet over,dus nokia gebeld en zij haden de oplossing,je moet het telefoonboek op je telefoongeheugen zetten en niet op je simkaart,in mijn geval was het probleem opgelost.Succes.
18 maart 2011 om 14:30 #17802165[rquote=1882732&tid=140963&author=Meriva Turbo]Heb het zelfde probleem maar kan niet anders dus inderdaad iedere keer wisselen,via voicecontrol gaat het snelst,bv jou telefoon is nr1 en die van je vrouw nr2.
– je drukt op de knop op je stuur en zegt “apparaat selecteren” vervolgens vraagt ze welk nr je wilt selecteren,je zegt het nummer van de telefoon die je wilt koppelen,vervolgens vraagt ze of je dat nummer wilt selecteren daarop zeg je “ja” daarna koppelt ze de telefoon met de auto.
nog even een tip mocht de auto het telefoonboek niet overnemen,heb zelf de nieuwe nokia c6-01 en de auto nam het telefoonboek niet over,dus nokia gebeld en zij haden de oplossing,je moet het telefoonboek op je telefoongeheugen zetten en niet op je simkaart,in mijn geval was het probleem opgelost.Succes.[/rquote]
dank je wel voor de tip
maar werkt het ook op de nokia N73
Gr
18 maart 2011 om 21:38 #17802166[rquote=1894311&tid=140963&author=Meriva 2011][rquote=1882732&tid=140963&author=Meriva Turbo]Heb het zelfde probleem maar kan niet anders dus inderdaad iedere keer wisselen,via voicecontrol gaat het snelst,bv jou telefoon is nr1 en die van je vrouw nr2.
nog even een tip mocht de auto het telefoonboek niet overnemen,heb zelf de nieuwe nokia c6-01 en de auto nam het telefoonboek niet over,dus nokia gebeld en zij haden de oplossing,je moet het telefoonboek op je telefoongeheugen zetten en niet op je simkaart,in mijn geval was het probleem opgelost.Succes.[/rquote]
dank je wel voor de tip
maar werkt het ook op de nokia N73
Gr[/rquote]
Geen idee,gewoon proberen.
19 maart 2011 om 17:01 #17802167hallo allemaal
de telefoon verbind met de laatst gebruikte telefoon, dat is normaal voor dit systeem.
cs
3 april 2011 om 08:18 #17802168Het is allemaal wat met de telefoons; Ook ik heb problemen met het telefoonboek van een nokia Expressmusic 5800, om deze in de cd70 te krijgen. Zou een verschil in bluetooth versie zijn heb ik me laten vertellen. Ook telefoon op telefoongeheugen brengt niets. Hebben de nieuwere units een andere bluetoothversie?
Groet, M@rco
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.