Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › kop tunen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 oktober 2009 om 12:09 #17213427
hoeveel kost dat eigenlijk kop laten tunen:wtf
25 oktober 2009 om 12:51 #1754082425 oktober 2009 om 13:02 #17540825gaat niet passen dat spruistuk kheb maar 16cm ruimte uitlaat flens tot radiator
en mijn turbo van eds is onderweg gewoon k16 ma fijn uitgebalanseert getunend en neiwu binnewerk enz tot 300 tot 330pk:D25 oktober 2009 om 13:06 #17540826jha kwil mijn kop ook laten vlakken en kleppen stellen voor dat die fhase 3 en turbo enz erop komen omdat kwa pk wel uiterst is van de orinele motor 310pk?
25 oktober 2009 om 13:29 #17540827kleppen stellen gaat niet…er zitten hydraulische klepstoters in…
en als je een ks 700 kop hebt zou ik er preventief een buisje in laten persen tegen het scheuren tussen olie en waterkanaal
25 oktober 2009 om 13:55 #17540828nee kheb geen ks700 kop sorry verkeert neergezet:sleeping
26 oktober 2009 om 06:39 #17540829kop vlakken zou ik niet doen als het niet nodig is.
maar je kleppen opnieuw laten inslijpen is wel goed idee als ie er toch af ligt.
gebruik ook gelijk een koppakking van een z20let.
heb je een coscast kop dan? dat je geen buisje nodig hebt26 oktober 2009 om 16:44 #17540830jah coscast kop gelukkig wel
mja wat kost zoiets kleppen laten inslijpen26 oktober 2009 om 19:52 #17540831het stelt niet zo heel veel voor.
maar zou niet weten wat ze er voor rekenen.
als je je kop laat reviseren nemen ze het gelijk mee.30 oktober 2009 om 19:28 #17540832origineel gepost door corsaracer
kleppen stellen gaat niet…er zitten hydraulische klepstoters in…en als je een ks 700 kop hebt zou ik er preventief een buisje in laten persen tegen het scheuren tussen olie en waterkanaal
En bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?
Groeten
30 oktober 2009 om 19:50 #17540833hij heeft een coscast kop dus is een buisje niet nodig
30 oktober 2009 om 21:00 #17540834met een coscast heeft hij dat buisje idd niet nodig, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn antwoord poste king:
maar je kunt eens op de site van vmax kijken —> http://www.vmax.de/html/frame-haupt.html
30 oktober 2009 om 21:42 #17540835origineel gepost door corsaracer
met een coscast heeft hij dat buisje idd niet nodig, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn antwoord poste king:maar je kunt eens op de site van vmax kijken —> http://www.vmax.de/html/frame-haupt.html
bedoelde het ook niet tegen jou :angel
31 oktober 2009 om 16:34 #17540836En bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?
Groeten
[/quote]Als je van je auto af wil kan buiten langs ook:vertag31 oktober 2009 om 16:37 #17540837Van je blok afwil denk ik dan…
31 oktober 2009 om 17:23 #17540838origineel gepost door Andre Botter
En bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?
Groeten
Als je van je auto af wil kan buiten langs ook:vertag
[/quote]en de helft van die pijpjes gaan naderhand ook weer lekken…
mijn turbo heeft een kanaal buitenom.. heeft ie al vijf jaar..
nog nooit iets mee gebeurd..
31 oktober 2009 om 20:50 #17540839Volgens mij is het een meningsverschil over wat het beste is. De 1 wil liever een buisje de ander een bypass buitenom. Als de buisjes er goed worden ingezet komt het best goed.
1 november 2009 om 19:55 #17540840hmm
ik zou zelf voor een bypass buitenom kiezenis er trouwens iemand in ( of in de buurt van ) zuidhollland die die buisjes perst?? zodat in elk geval er geen vloeistof meer door het kanaaltje kan
2 november 2009 om 16:41 #17540841origineel gepost door TRPower
hmm
ik zou zelf voor een bypass buitenom kiezenis er trouwens iemand in ( of in de buurt van ) zuidhollland die die buisjes perst?? zodat in elk geval er geen vloeistof meer door het kanaaltje kan
botter
23 november 2009 om 08:35 #17540842Er zijn al auto’s bijna af gebrand door zo’n bypass buiten om.
En ik maak al 10 jaar koppen met een pijpje in de kop nog nooit
is er een op nieuw gaan lekken. :D
Ik zit in lekkerkerk.En de kleppen in laten schuren bij een revisiebedrijf zou ik niet doen.
En waarom niet zeggen jullie dan nou die frazen de kleppen in en dan liggen ze heel snel te diep en neemt de voor spanning van de klepveren af en heb je kans op zwevende kleppen.
En daar door weer kans op motorschade.
En vaak sluiten de kleppen dan nog niet goed.
Dus gewoon met de hand in schuren is het best.
En dan doe ik ook de in en uitlaat kanalen gelijk even bewerken.:thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.