Komt olie nevel uit de dumpvalve……

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Komt olie nevel uit de dumpvalve……

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17662120
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      origineel gepost door jermir
      ok maar heb jij verder wat aan je blok gedaan? dit blok is helemaal standaard met alleen grotere intercooler en dumpvalve. vacuumslangen zijn allemaal nieuw, van die blauwe samco`s. maar is het dus te testen door de slang van de wastegate af te trekken?

      Blok is voor zover ik weet eveneens helemaal standaard zonder verdere modificaties.
      Ik ben er door die slang los te trekken ook achter gekomen door vervolgens te testen dus ik zou het zeker proberen, alleen VOORZICHTIG met het gas anders krijg je ruzie met je motor door te veel turbodruk, de overdrukklep zit dan namelijk constant potdicht!

      #17662121
      kadettylet
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 November 2004
        Quote:
        origineel gepost door jermir
        is het soms die trek schakelaar rechts van je stuur onder de tellerbak???

        net ook meteen ff gekeken naar t motorlampje , die bungelde onder het dashbord met een kapot lampje erin….
        morgen meteen ff een nieuw lampje erin doen.

        verder komen er voor honda/volvo remmen op en achter ook schijven .

        rolkooi is binnen en word ook gemonteerd en er komen hele strakke sparco kuipen in met rs blauwe shroth gordels. die recaro`s zitten net niet lekker genoeg. verder zit er nu een turbo druk meter , air fuel ratio meter en er komt nog een olie temp meter in.

        en zat er nou ook al eeen sper onder??? ik hoor het wel

        he er zat geen sper onder en hij is nooit fase twee geworden, wel aangeschaft toen maar weer los verkocht, draaiknop /hendel in het dashbord is van de balancebar van de remmen om voor/achter de remdruk te verstellen

        #17662122
        jermir
          Lid sinds:
          20 January 2010

          origineel gepost door kadettylet

          origineel gepost door jermir
          is het soms die trek schakelaar rechts van je stuur onder de tellerbak???

          net ook meteen ff gekeken naar t motorlampje , die bungelde onder het dashbord met een kapot lampje erin….
          morgen meteen ff een nieuw lampje erin doen.

          verder komen er voor honda/volvo remmen op en achter ook schijven .

          rolkooi is binnen en word ook gemonteerd en er komen hele strakke sparco kuipen in met rs blauwe shroth gordels. die recaro`s zitten net niet lekker genoeg. verder zit er nu een turbo druk meter , air fuel ratio meter en er komt nog een olie temp meter in.

          en zat er nou ook al eeen sper onder??? ik hoor het wel

          he er zat geen sper onder en hij is nooit fase twee geworden, wel aangeschaft toen maar weer los verkocht, draaiknop /hendel in het dashbord is van de balancebar van de remmen om voor/achter de remdruk te verstellen

          ja dat van die remmen wist ik en was er ook achter gekomen dat die trekschakelaar voor de kachel is (alleen de fan dan)
          ben blij dat die sper er niet onder zit, anders had ie voor lul een quaife atb sper besteld….

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.