kompleet nieuwe uitlaat help ?

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) kompleet nieuwe uitlaat help ?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242841
    needlefreak
      Lid sinds:
      25 April 2010

      zat te denken om een kompleet nieuwe uitlaat te plaatsen rijd nu nog met de originel maar die is aan vervanging toe dus wil ik het maar onmiddelijk goed doen
      heb nu al de leh turbo
      470cc injectors
      grote oliekoeler
      korte luchtinlaat
      Edelstaal-intake pipe
      M-tech chip 260pk

      komt nog de grote intercooler
      Aluminium Krukaspoelie

      dus zou ik graag een voledige nieuwe uitlaat lijn plaatsen die al deze ten goede komt
      iemand sugesties

      #17936956
      dion87
        Lid sinds:
        22 August 2011

        tja hoeveel wil je er tegenaan gooien?

        #17936957
        jarno29-01
          Lid sinds:
          2 June 2008

          zou 2.5 of 3inch turbo back nemen.
          rij zelf met scorpion 3inch turbo back astra h (weet niet of ze ook voor andere modellen er zijn)
          en ik ben er tevreden over maar wat wil je bereiken is de vraag

          #17936958
          belgium turbo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 June 2010

            Een 2.5 of 3inch is goed en wel maar als je daar mee naar de Belgische autokeuring gaat :fy1 :fy1 :fy1

            #17936959
            Basgsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              gezien je setup zou ik voor een compleet 3 inch systeem gaan. op ebay staan veel opties en bij onze engelse vrienden ook.

              #17936960
              tijgetje57
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2004

                Ik zou een 3″ nemen. Hoe lang heb je die 260Pk chip. Bevalt dat?

                Vraag eigenlijk vooral omdat die van Mpech is.

                #17936961
                cedric
                  Lid sinds:
                  5 February 2011

                  mijn uitlaat op mijn zaf komt van sky tunning in maldegem 70mm van aan turbo tot achterste pot zonder las naden in inox met pot die 0.4 tegendruk geeft heb 500e betaalt die man levert vakwerk

                  #17936962
                  needlefreak
                    Lid sinds:
                    25 April 2010

                    @tijgetje57 wrote:

                    Ik zou een 3″ nemen. Hoe lang heb je die 260Pk chip. Bevalt dat?

                    Vraag eigenlijk vooral omdat die van Mpech is.

                    eerst heel veel problemen mee gehad maar toen ik die ngk idrilium nest er uit smeed en overstapte naar de bosch f5…. sinds dien heel goed alleen mis ik nog wat koppel

                    #17936963
                    needlefreak
                      Lid sinds:
                      25 April 2010

                      ik zou graag rond de 300pk hebben dus best ineens daar op verder gaan lijkt mij het beste

                      #17936964
                      belgium turbo
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 June 2010

                        Die 300pk zal je toch niet halen met de M-Tech software .

                        #17936965
                        tijgetje57
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          7 July 2004

                          Het koppel dat mis je omdat er een niet custom Mpech chip in zit van zogenaamd 260 pk. Ik denk dat je gelukkiger wordt als je de uitlaat plaatst en daarna bijvoorbeeld gaat naar VDB Works, Vmax of Klaassen.

                          #17936955
                          Corsa_GSi
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Ik weet niet wat voor auto je precies hebt, maar TX Autosport levert wel wat komplete sets voor de IC en ook downpipes enzo.
                            http://www.txautosport.co.uk/vauxhall-opel-astra-mk4-gsi-sri-opc-18-c.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;

                            Ik ga er binnenkort weer voor meerdere mensen wat bestellen en zo korting te krijgen op hun prijzen.
                            Dus als je interesse hebt dan moet je me even PM-en. :thumb

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.