Komfortblinker inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra Komfortblinker inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Raider
    Deelnemer

Hoe krijg ik de motorkap hendel los? De kap zit met 1 torx vast zover ik kan zien, maar komt tegen de hendel aan. Enig idee??

Raider
      Deelnemer

Goed, ik ben er klaar mee. Met veel moeite die kap eraf gekregen en de draadjes opgezocht. Kabel voor linker knipperlicht door en aangesloten. Stuurt blijkbaar alleen het achterste knipperlicht aan, de voorste 2 knipperden snel alsof er een lampje kapot was.
        Verder heb ik nu een airbag storing en werkt de snelfunctie van de ruiten niet meer. Van de airbag komt het blijkbaar kmdat ik de auto op contact had gezet toen de stekker er nog uit lag. Geldt dat ook voor de ruiten? Heb nu de accu los in de hoop dat de storingen weg zijn..

Klote electronica, flikker dat kastje straks de container in. Hou mn hendeltje wel vast

Anoniem

Electrische ramen is als je ze helemaal dicht hebt even de bedieningsknop 2 tot 3 sec. vasthouden of de ramen een keer helemaal open en weer dicht doen.
          Even opnieuw inleren en is het weer opgelost.
          Met de knipperlichten snap ik niet, want dit zijn aansluitgegevens voor alarmsystemen.

En ja ,als een airbagstekker los ligt en je zet het contact aan, dan heb je een foutmelding die je met opCom of Tech of bij de dealer moet verwijderen.

Raider
          Deelnemer

Zal dat met de ramen even proberen, dankje. Die knipperlichten vond ik ook raar, maar echt alleen het achterste knipperlicht reageerde.
            Zal morgen langs de dealer rijden of zij de airbag fout eruit kunnen halen.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.