KOLDER IN DE POLDER…

Forumindex Forums Overige Meetings KOLDER IN DE POLDER…

  • Dit onderwerp is leeg.
20 berichten aan het bekijken - 176 tot 195 (van in totaal 195)
  • Auteur
    Berichten
  • #17465731
    JackM83
      Lid sinds:
      26 January 2006

      origineel gepost door pastry
      Hou eens op met huilen jack, als jullie die prijs verdienen, is die beker voor jullie. klaar. Tot dan toe staat hij veilig in het OTT beker-paleis. :D

      Net of het om de bekers gaat, t was toch gezellig.

      :o Ik ben niet de enige die er over begonnen is .

      #17465732
      debolle
        Lid sinds:
        29 June 2004

        origineel gepost door nova….

        origineel gepost door KadetD

        origineel gepost door nova….
        We zijn vandaag wel in zeeland geweest alleen niet bij jullie.:o wel in Yerseke mosseldagen .. hmm :vertag:D

        kvin et nie kunnen…..jij zit hele dagen al aan de mossel:P

        :D:D

        ;)je had beter vrijdag naar onze meeting kunnen komen en dan zaterdag naar de mossel dag toe en dan zaterdagavond gezellig fessten in de feest tent.
        dan had je twee vliegen in 1 klap gehad mossel’s en opel’s :wors:D:D;)

        ik moet zeggen tussen 50.000 mensen lopen nee das niks voor mij was blij dat ik van het dorp af was voor deze dag :D:D;)

        #17465733
        debolle
          Lid sinds:
          29 June 2004

          origineel gepost door lukky

          origineel gepost door black champion
          toch zaterdagmiddag nog maar gegaan en zeker geen spijt van gehad!!
          super gezzelig zoals we de zeeuwen kennen! wat betreft de organisatie vond ik het voor een eerste weekend meeting helemaal niet slecht, vond alleen de prijzen aan de hoge kant €2,- voor een biertje. maar goed we hebben er niet minder omgedronken.

          en nog 3 prijzen mogen pakken
          1e prijs kadett a/b/c
          2e prijs oldtimers
          1e prijs clubspel

          wat mij betreft tot volgend jaar!

          Ja jongens bedankt voor het gezellige weekend, het was weer een geslaagd weekendje, voor jullie en ook voor ons, we hebben zelfs een beetje winst kunnen draaien, en dat lag niet aan de drank prijzen.. want dat was voor de catering.
          Ja wat betreft de drank prijzen… wij hebben het uit besteed aan een catering bedrijfje i.v.m. de horeca wet/vergunning en alle rompslomp wat daar bij komt kijken, dus wij hadden daar geen zeggenschap over, maar kan je vertellen volgend jaar hebben we dat in ons eigen beheer… en dan zullen de prijzen wel iets anders liggen, en wat betreft de beker voor de grootste club, wij tellen de inschrijfformulieren, dus als je nergens aan mee doet, moet je nog wel dat formulier in leveren voor de telling van de grootste club, als je met 20 auto”s komt wel tegen iedereen van je cluppie zeggen dat ze papieren inleveren, diegene die ergens aan mee doen krijgen we dan sowieso te zien, maar diegene die denken ” ik doe nergens aan mee” moeten dan toch dat papier in leveren en aanvinken grootste club, dus denk dat het daar is mis gegaan….maar desalniettemin volgend jaar willen we er weer een weekend van maken, dus… hopen weer op jullie komst
          IEDEREEN BEDANKT DIE IS GEWEEST EN ONZE EERSTE WEEKEND MEETING TOT EEN SUCCES HEBBEN GEMAAKT..
          vriendelijke groeten Opel Club Zeeland
          (ps. Opel Tuning Team bedankt voor jullie super leuk geschenk, hangen we in de club)

          Over de grootste club heb lukky al iets over uit gelegd lees maar ff wat ik met dikke letters heb gemaakt

          #17465734
          pastry
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 July 2004

            origineel gepost door JackM83

            origineel gepost door pastry
            Hou eens op met huilen jack, als jullie die prijs verdienen, is die beker voor jullie. klaar. Tot dan toe staat hij veilig in het OTT beker-paleis. :D

            Net of het om de bekers gaat, t was toch gezellig.

            :o Ik ben niet de enige die er over begonnen is .

            idd daarom, dat hoeven we daarom niet honderd keer te horen, niemand op dit forum is zwak begaafd ofzo. Als jij wakker ligt over een bekkertje is dat wel heel zielig. Je bent toch geen kind van 12?
            Gelukkig heb je aan mij een goeie, want ik kan me ook heel kinderachtig gedragen.

            Lieve Jack, speciaal voor jou.

            En nu on topic.

            #17465735
            CTN
              Lid sinds:
              10 January 2009

              Het was gewoon een super gezellige meeting, mooi weer, mooie auto’s en leuke mensen, wat willen we nou nog meer dan?
              Inderdaad, herhaling in 2010!:wors

              En de opkomst, tja, daar heb je als club totaal geen invloed op, dat hangt van zoveel factoren af….

              #17465736
              JackM83
                Lid sinds:
                26 January 2006

                origineel gepost door pastry
                idd daarom, dat hoeven we daarom niet honderd keer te horen, niemand op dit forum is zwak begaafd ofzo. Als jij wakker ligt over een bekkertje is dat wel heel zielig. Je bent toch geen kind van 12?
                Gelukkig heb je aan mij een goeie, want ik kan me ook heel kinderachtig gedragen.

                Lieve Jack, speciaal voor jou.

                En nu on topic.

                Die beker hoef ik niet . Stop die maar ergens waar het licht niet schijnt . :afro

                #17465737
                lukky
                  Lid sinds:
                  2 July 2004

                  We nemen voor OPN a.s. weekend een beker mee voor de grootste club, en OTT behoud ook gewoon z’n beker, zo zijn we allemaal tevreden.. we hebben dan alleen 2 grootste clubs op onze meeting gehad, net zo leuk toch

                  kindjes nu geen ruzie meer maken, tis opgelost

                  grtz lukky

                  #17465738
                  Neetmans
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Originally posted by JackM83
                    Die beker hoef ik niet . Stop die maar ergens waar het licht niet schijnt . :afro

                    dan heb je een grote koekjespot nodig! :angel

                    maar heb je echt wel goed geteld meneer m83 ?
                    bij ons heeft namelijk echt iedereen z’n formuliertje ingeleverd hoor.. bij jullie niet ? :jerry:jerry


                    @lukky
                    nette oplossing!!
                    maar als OPN hem graag wil hebben mogen ze hem onder ‘t genot van een bakkie leut gezellig op komen halen in Breda hoor king:

                    #17465739
                    Kenneth_OTU
                      Lid sinds:
                      15 November 2007

                      Altijd dat gezeik over bekers… :wtf

                      Das elke meeting hetzelfde zenne, bij ons is der ook altijd een hoop gezever over.

                      Ik vind het al zeer goed dat er een onafhankelijke jury van een Ford club was.

                      Je kan moeilijk zeggen waarop een jury zich basseerd, ik vond het zelf ook raar om 2de prijs vectra c te hebben, maar het is nu eenmaal zo, dus ik ben er zeer blij mee.

                      En zoals hierboven al wordt aangegeven, als je de papiertjes niet inleverd kan je niet grootste club worden, he.

                      Nogmaals bedankt voor een toffe en geslaagde meeting OCZ!
                      Ik zeg: op naar volgend jaar, ik ben er zeker terug bij!

                      #17465740
                      astra-99-dti1
                        Lid sinds:
                        19 August 2009

                        ik vond het zeer gezellig deze meeting, ( ook mijn vriendin heeft zich op het eerste weekend treffen zeer vermaakt)
                        het was super goed geregeld met de drank en de andere horeca voorzieningen,
                        leuk vond ik ook dat er elke dag een andere koopman in de kraampjes stond, dit zorgde voor een beetje afwisseling op het terein van aangeboden producten.

                        voor volgend jaar ben ik er zeer zeker weer bij om de beker voor de meeste km’s weer in de wacht te mogen slepen, ik ben vanaf nu titelverdediger:D heb er nu 2 staan.

                        en wat de beker betrefd, (sorry mensen ik begin der ff over) iemand die de meeste auto’s heeft verdiend hem, ott had 1 auto meer op papier staan, dus heeft dan gewonnen,
                        de oplossing die ocz bied is gewoon goed en netjes geregeld,

                        OTT gefeliciteerd met de beker, geef hem een mooi plaatsje en niet in het stof,
                        :wub

                        #17465741
                        astra-99-dti1
                          Lid sinds:
                          19 August 2009

































                          #17465742
                          Pastra
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 February 2007

                            Het was gezellig, en OPN/ATC-leden heb ruim 10 bekers mee mogen nemen…Dus die ene maakt dan toch ook niet meer uit…Zou wel leuk zijn geweest maar toch…
                            Nu toch over bekers: Danny? je kreeg een beker voor astra F? mis ik een project:jerry??

                            #17465743
                            noogy2000
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              2 July 2004

                              origineel gepost door PastraNu toch over bekers: Danny? je kreeg een beker voor astra F? mis ik een project:jerry??

                              haha, klopt, is een astra van een van de OTT-leden..

                              Hij is zelf niet zo prijzengeil, en we vonden toch dat zijn astra de waardering wel verdiend, dus is danny maar met de GSI naar de keuring geweest..

                              mocht je interesse hebben om het project eens te bekijken:

                              project PRS

                              #17465744
                              pastry
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 July 2004

                                Idd.. ik vond dat er die F de dikste was op het veld. Dus offer ik me graag op voor die knul. Bovendien moest ook al ons gezicht redden bij het clubspel, ik dacht dan kan dat er ook nog wel bij. :D Geen zorgen deze prijs wordt gewoon netjes afgegeven. :angel

                                #17465745
                                bd.
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  11 July 2009

                                  origineel gepost door pastry
                                  Idd.. ik vond dat er die F de dikste was op het veld. Dus offer ik me graag op voor die knul. Bovendien moest ook al ons gezicht redden bij het clubspel, ik dacht dan kan dat er ook nog wel bij. :D Geen zorgen deze prijs wordt gewoon netjes afgegeven. :angel

                                  ow had ik wel een beker? :jerry

                                  #17465746
                                  Pastra
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 February 2007

                                    hahaha goed bezig Danny!!
                                    Had al van ott-site begrepen dat OPN alsnog een andere beker krijgt?

                                    #17465747
                                    bifi
                                      Lid sinds:
                                      1 July 2004

                                      ik heb me vrijdag ook goed geamuseerd, spijtig dat ik zaterdag al naar huis moest maar volgend jaar gaan we er zeker een weekend van maken…..

                                      :thumbup goed gedaan zeelanders

                                      #17465748
                                      Baas J.
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        19 May 2008

                                        Zeelanders… heheh king:

                                        ZEEUWEN!

                                        :jerry

                                        #17465749
                                        Badboy
                                          Lid sinds:
                                          29 October 2007

                                          Het was voor ons van ocz een zwaar maar bovenal een geslaagd weekend en nu dit weekend relaxen in sevenum :angel Das TOF!!!:D

                                          #17465750
                                          g-astraa
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            13 March 2005

                                            origineel gepost door pastry
                                            Hou eens op met huilen jack, als jullie die prijs verdienen, is die beker voor jullie. klaar. Tot dan toe staat hij veilig in het OTT beker-paleis. :D

                                            Net of het om de bekers gaat, t was toch gezellig.

                                            en dat zegt de grootste beker jager zelf:wors:wors

                                          20 berichten aan het bekijken - 176 tot 195 (van in totaal 195)
                                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.