Kokerbalken lassen. Waar/wie?

Forumindex Forums Modellen Tigra Kokerbalken lassen. Waar/wie?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    KiLLaHeRTz

Waar kan ik goed en goedkoop mijn kokerbalken laten lassen? Kwam er gisteren achter dat er al gaten inzitten.. Heb m’n tigra met nieuwe APK gekocht en hoort dikke afkeur te zijn!:argue

Iemand een adresje of persoon die het kan doen voor weinig in de omgeving gorinchem, wil er maximaal 50km voor rijden! Kan ook op zaterdag in de omgeving tiel/nijmegen!

Fearless
      Deelnemer

De goedkope gasten doen er vaak even snel een plaat overheen lassen.

Dat is niet de juiste oplossing. Je bent wel van de roestgaten af maar er onder gaan het gewoon door.

Ik heb bij mij heel dat rotte stuk kokerbalk weggeslepen en een u profiel op maat geslepen.
        Is ff wat werk, maar 100% goed. En voorlopig geen omkijken meer naar.

De lassen netjes afwerken en in de kit zetten voordat er tectyl of undercoating overgaat. Als het netjes oogt vind de keurmeester het prima.

KiLLaHeRTz

En als je eerst al het roest weghaalt, zink erop spuiten, nieuwe stukken lassen, zink erop en dan tectileren?

Jurgen
          Deelnemer

ALLE roest wegslijpen, is net onkruid en gaat zo verder als je het laat zitten. Voor de rest idd jouw stappen aanhouden en dan moet het goed zijn. Vergeet ook niet met ML je kokerbalk van binnen te behandelen als je nieuwe stukken erin gelast hebt.

KiLLaHeRTz

Ik had het eerder over roest wegschuren :p

djz
              Deelnemer

gewoon er uitslijpen en nieuwe er inlassen,de beste oplossing maar meestal niet goedkoop omdat het best wat werk is
                bij mijn vorige kadett ook zelf gedaan,en ben nu bezig met mijn amerikaan om roest weg te halen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.