Kokerbalken astra f cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra Kokerbalken astra f cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269179
    opapoes
      Lid sinds:
      17 October 2013

      Ik weet niet hoe het heet maar het zit op de uiteinden van de kokerbalken bij de achterwielen . Onder de kofferbak dus . Er zitten een soort omgekeerde rechthoekige kommetjes die als ik het goed gezien heb met 4 moeren vastzitten . Zoals ik het zie kun je ze zo vervangen als je de moeren tenminste los kan krijgen . Heb dit nog niet geprobeerd . Deze zien er slecht uit dus , de een zit er nog en is behoorlijk roestig . De ander is na het kloppen met een kunststof hamer grotendeels verdwenen . Hij is twee maanden geleden gekeurd en verder ziet hij er goed uit van onder . Van de zomer zijn er andere wielen onder gekomen en heeft de monteur van dat garagebedrijf samen met mij de onderkant bekeken maar alles zag er goed uit geen roest gezien toen . Misschien dat iemand begrijpt wat ik bedoel en deze dingen al eens heeft vervangen . Probeer je een trekhaak te monteren kom je wat anders tegen . Maar ja wil hem goed hebben . Heb hem nu een jaar en eigenlijk probleemloos mee gereden . Is de bedoeling dat dit mijn laatste auto is tot mijn pensioen dus moet hij nog 5 jaar mee .

      #18261837
      opapoes
        Lid sinds:
        17 October 2013

        Heb de kommetjes verwijderd want die waren gewoon weggerot . Daaronder zit dus een stuk ijzer opgehangen met twee draad einden die uit de kofferbak komen met rubber om de draadeinden . Je kan de blokken ijzer dus heen en weer bewegen . Misschien dat iemand een idee heeft waar het voor is . Omhulsel/kommetjes zijn waarschijnlijk weggerot omdat er water in blijft liggen . Weet ook niet of dit alleen bij de cabrio zo is of ook bij de sedan uitvoering . Hoop dat er op de sloop wat te vinden is of dat iemand weet wat ik bedoel en nog wat heeft liggen .

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.