Ik weet niet hoe het heet maar het zit op de uiteinden van de kokerbalken bij de achterwielen . Onder de kofferbak dus . Er zitten een soort omgekeerde rechthoekige kommetjes die als ik het goed gezien heb met 4 moeren vastzitten . Zoals ik het zie kun je ze zo vervangen als je de moeren tenminste los kan krijgen . Heb dit nog niet geprobeerd . Deze zien er slecht uit dus , de een zit er nog en is behoorlijk roestig . De ander is na het kloppen met een kunststof hamer grotendeels verdwenen . Hij is twee maanden geleden gekeurd en verder ziet hij er goed uit van onder . Van de zomer zijn er andere wielen onder gekomen en heeft de monteur van dat garagebedrijf samen met mij de onderkant bekeken maar alles zag er goed uit geen roest gezien toen . Misschien dat iemand begrijpt wat ik bedoel en deze dingen al eens heeft vervangen . Probeer je een trekhaak te monteren kom je wat anders tegen . Maar ja wil hem goed hebben . Heb hem nu een jaar en eigenlijk probleemloos mee gereden . Is de bedoeling dat dit mijn laatste auto is tot mijn pensioen dus moet hij nog 5 jaar mee .