Kofferklepslot blokkeert!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kofferklepslot blokkeert!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Navy
    Deelnemer

Mijn kofferklepslot blokkeert. Ik heb inmiddels de bekleding los kunnen maken via de achterbank en alles werkt, zoals CV, maar het slot zelf is het probleem. Met spiegeltje en lamp gekeken maar niks vreemds te zien. Ik kan het slot er zo niet uitkrijgen omdat er schroeven onbereikbaar zijn. Ik heb het slot ook al ingespoten met WD40, maar tot nog toe zonder resultaat.
      Iemand een tip? Want om steeds via de achterbank naar je koffer te moeten is niet echt handig.

Navy
      Deelnemer

Nou, met iemand die op de knop duwde en met het tikken met een hamer op het slot zelf sprong het slot eindelijk open! :jerry
        Daarna diverse keren de klep dicht gegooid en steeds weer open gekregen.
        Wat het nou geweest kan zijn?
        Geen idee, maar het werkt weer!

speaker
        Deelnemer

Beetje last van de warmte lijkt me ! :sleeping

Silverspeed
          Deelnemer

misschien dat er iets tussen heeft gezeten? maar mooi dat die het weer doet :)

Navy
            Deelnemer

Hij sluit nogal strak. D.w.z. dat je behoorlijk stevig moet dichtgooien. Ik vermoed dat de slotpal niet helemaal in de juiste positie heeft gezeten en door het tikken met de hamer weer goed is gekomen. Maar gelukkig doet-ie het weer. En nee, de warmte kan het niet zijn: de auto stond in de garagage.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.