Kofferklep Vectra B station gaat dan wel op slot, dan niet

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kofferklep Vectra B station gaat dan wel op slot, dan niet

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    BenVectra

Dag heren,

Ik heb al een aantal topics geplaatst en heb er nu weer 1. :puke

Het slot van de kofferklep!! Soms moet ik de kofferklep met de sleutel openen, en soms weer niet. Dan gaat ie ook niet op slot, maar blijft dan gewoon ontgrendeld.
      Werkt de kofferklep ook op de CV, of is ie gewoon apart werkend?

Haasje17
      Moderator

Als je CV hebt hoort deze gewoon te werken op cv.
        Wel komt het wel eens voor dat deze de weg kwijt is als je hem met de hand eens hebt open gedaan sluit de deuren sluit de kofferbak en probeer of het dan wel goed gaat? Gaat het goed denk ik dat het motortje van de kofferbaksluiting weigert en kun je deze het beste vervangen.

teungts
        Deelnemer

Vec b heeft standaart cv. Maar kijk de bedrading eens na bij de cv motor. Wd-40 wil ook nog wel eens helpen. Als goed is moet ik hier nog wel een goeie cv motor hebben

BenVectra

OK, ga weekend verhuizen, dus ga volgende week ff WD40 opsnorren en kijken hoe of wat. Alvast bedankt voor de tips heren!!!

wim-v6
            Deelnemer

Draden bovenaan de kofferklep door, bij de doorvoer van de kofferklep naar de auto..

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.