Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Kofferklep.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 april 2012 om 16:55 #17247738
Ik heb sinds een goede twee weken ontdekt dat er iets mis is met mijn kofferklep,
bij mijn weten is er niets fout mee gebeurd en heeft er niets tussen gestoken en toch sluit de klep niet meer fatsoenlijk aan.De rubber topjes vanbinnen zijn volledig ingedraaid dus daar kan het ook niet aan liggen.
Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? Op de foto’s ziet het er wel iets extremer uit dan in het echt maar toch… :(
17 april 2012 om 17:09 #18007564Dit is inderdaad wazig zeg!, Aan de binnenkant van de klep zitten twee krommingen waar je kofferklep aan zit naar het framewerk, zitten hier niet kabels tussen? Of loopt die niet aan? anders proberen de klep langzaam dicht doen en kijken of hij op een moment stroef loopt? Hij lijkt op de foto’s niet ontzet of iets dergelijks, ik vindt dit merkwaardig :wtf Sluit hij onder wel nog gewoon aan? anders kijk ik morgen ook even naar mijn eigen klep, kijken of we dit uitgeplozen krijgen :hmmz
Waar woon je ergens?? Dit wil ik persoonlijk zien. Als het te doen is, kom ik wel even aan.
17 april 2012 om 18:02 #18007565AnoniemLid sinds:
1 January 1970Lijkt meer gewoon dat je klep niet helemaal goed in het slot valt. Dus niet helemaal goed in de slotvanger. Hoe hard gooi je altijd je kofferklep dicht?
17 april 2012 om 18:24 #18007566miss even de slotvanger wat dieper verstellen ?
17 april 2012 om 18:34 #18007567idd eerst even de slotvanger verstellen, vergeet dan niet eerst weer de rubber doppen naar binnen te draaien. zit hij dan nog niet goed zou je bij de schanier mischien wat kunnen stellen.
18 april 2012 om 16:14 #18007568@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Dit is inderdaad wazig zeg!, Aan de binnenkant van de klep zitten twee krommingen waar je kofferklep aan zit naar het framewerk, zitten hier niet kabels tussen? Of loopt die niet aan? anders proberen de klep langzaam dicht doen en kijken of hij op een moment stroef loopt? Hij lijkt op de foto’s niet ontzet of iets dergelijks, ik vindt dit merkwaardig :wtf Sluit hij onder wel nog gewoon aan? anders kijk ik morgen ook even naar mijn eigen klep, kijken of we dit uitgeplozen krijgen :hmmz
Waar woon je ergens?? Dit wil ik persoonlijk zien. Als het te doen is, kom ik wel even aan.
Hij loopt niet aan en er zit niets tussen …hij sluit nog wel mooi af want er komt geen water binnen…
Ik ga dadelijk eens kijken naar de slotvanger…Als ik op de kofferklep druk gaat hij trouwens wel nog extra naar beneden dus dan lijkt het me niet dat hij echt klemt..
Ik woon in Zoersel, Antwerpen.. gaat wat ver zijn vrees ik..
@martklanderman wrote:
Lijkt meer gewoon dat je klep niet helemaal goed in het slot valt. Dus niet helemaal goed in de slotvanger. Hoe hard gooi je altijd je kofferklep dicht?
Ik gooi mijn kofferklep altijd wel redelijk stevig dicht omdat ik het eens voor heb gehad dat ik hem te zacht sloot,
gevolg, bij de eerste rembeurt zag ik mijn kofferklep omhoog komen in mijn spiegel hahah :D@opel-motorsport wrote:
miss even de slotvanger wat dieper verstellen ?
@chieltjuh wrote:
idd eerst even de slotvanger verstellen, vergeet dan niet eerst weer de rubber doppen naar binnen te draaien. zit hij dan nog niet goed zou je bij de schanier mischien wat kunnen stellen.
Ik heb geen flauw idee hoe je zoiets doet.. maar zal er al eens naar gaan kijken
Bedankt allemaal!
18 april 2012 om 16:43 #18007569Het is al gefixt jongens :D
Het beugeltje waar het slot in valt zat gewoon volledig los, de bout was los gekomen :D
Heb hem nu terug wat lager gezet en boutje vast gedraaid :D
Bedankt voor de hulp jongens, soms is het iets stoms :jerry
18 april 2012 om 16:48 #18007570AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat beugeltjes is de slotvanger ;) Maar mooi dat het op gelost is!
18 april 2012 om 17:05 #18007571Mooi dat het al opgelost is. Blijkbaar woon je vlak bij mij in de buurt :) :D
18 april 2012 om 20:20 #18007572@martklanderman wrote:
Dat beugeltjes is de slotvanger ;) Maar mooi dat het op gelost is!
Blijkbaar :P Dat was echt het laatste waar ik aan dacht, ik dacht misschien dat er iemand tegen had gezeten op
een parking ofzo maar dan had ik er toch iets anders aan moeten zien ook :D
Nuja misschien met het koffer af en toe wat harder dicht te slaan.. heb de bout nu stevig vast gezet :D@benoben wrote:
Mooi dat het al opgelost is. Blijkbaar woon je vlak bij mij in de buurt :) :D
Waar woon je dan? :D
18 april 2012 om 20:25 #18007573@kwuyts wrote:
@martklanderman wrote:
Dat beugeltjes is de slotvanger ;) Maar mooi dat het op gelost is!
Blijkbaar :P Dat was echt het laatste waar ik aan dacht, ik dacht misschien dat er iemand tegen had gezeten op
een parking ofzo maar dan had ik er toch iets anders aan moeten zien ook :D
Nuja misschien met het koffer af en toe wat harder dicht te slaan.. heb de bout nu stevig vast gezet :D@benoben wrote:
Mooi dat het al opgelost is. Blijkbaar woon je vlak bij mij in de buurt :) :D
Waar woon je dan? :D
In Halle(-zoersel) :)
18 april 2012 om 20:29 #18007574Dat is inderdaad wel heel dicht bij haha :D
Moet ik eens op letten als ik je eens zie rijden, kom er namelijk alle dagen (logisch) haha :D19 april 2012 om 10:10 #18007575@kwuyts wrote:
Dat is inderdaad wel heel dicht bij haha :D
Moet ik eens op letten als ik je eens zie rijden, kom er namelijk alle dagen (logisch) haha :DInderdaad :) Ogen nu nog iets beter open houden. Mijn auto valt eigenlijk enkel te herkennen aan een Arsenal-sjaaltje & dat hij altijd blinkt :mrgreen: :mrgreen:
Goed, nu heb ik je topic voldoende vervuild :jerry
19 april 2012 om 10:12 #18007576Kwuyts, mocht je nog iets nodig hebben van de Coupé, ik ben die van mij uit elkaar aan het halen.
Pm maar als je iets nodig hebt.19 april 2012 om 10:30 #18007577Dit probleem heb ik dus ook bij mijn kofferklep alleen bij mij is het maar aan 1 kant dat die iets omhoog staat.
19 april 2012 om 15:21 #18007578@RISL wrote:
Kwuyts, mocht je nog iets nodig hebben van de Coupé, ik ben die van mij uit elkaar aan het halen.
Pm maar als je iets nodig hebt.Thanks! Momenteel geen grote plannen en geen geld vrij maar ik houd het in m’n achterhoofd :D .
@benoben wrote:
Inderdaad :) Ogen nu nog iets beter open houden. Mijn auto valt eigenlijk enkel te herkennen aan een Arsenal-sjaaltje & dat hij altijd blinkt :mrgreen: :mrgreen:
Goed, nu heb ik je topic voldoende vervuild :jerry
Als je me ziet, dimmen tot ik terug dim! :jerry
@DarkSpeeder wrote:
Dit probleem heb ik dus ook bij mijn kofferklep alleen bij mij is het maar aan 1 kant dat die iets omhoog staat.
Dan moet je eens kijken of er iets tussen steekt, als je erop duwt, gaat je kofferklep langs die zijde wel goed naar beneden?
Zoja dan zit er niets tussen en kan het zijn dat je slotbeugeltje wat scheef staat.heb er ook even mee moeten spelen.
Het kan ook zijn dat je twee rubber dopjes niet op gelijke hoogte staan, moet je ook eens naar kijken :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.