kofferbakmat

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kofferbakmat

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    ferryvandort

Ik weet dat dit geen marktplaats is maar ik ben op zoek naar een kofferbakmat voor mijn vectra b caravan uit 1999. Ik kan wel ‘normale’ matten/schalen vinden echter heb ik een cd-wisselaar achterin zitten (af-fabriek). Iemand een idee of misschien wel 1 in de aanbieding?

sw_reijnders
      Deelnemer

hoi ferry
        welkom hier

weet je zeker dat die cdwisselaar af fabriek in de kofferbak zit?
        volgens mij zijn de af fabriek cdwisselaars namelijk altijd in het dashboardkasje geleverd :hmmz
        welk type radio hangt eraan?

want zit die wisselaar dan op je bodem geschroefd?
        maak er ff een foto’tje van, dat is wat duidelijker.

oh en als je dan toch foto’s aan het maken bent . . . post er dan gelijk ff een paar van je auto . . . daar zijn we namelijk gek op :kewlpics :jerry

ferryvandort

Ik heb geen idee hoe ik hier een foto op krijg maar de cd-wisselaar zit aan de bodem vastgeschroefd (de houder). Ik heb meerdere 2.5 v6 cdx-jes gezien waarbij deze in de kofferbak zitten. Is het een hele lastige klus om deze in het dashboardkastje te krijgen. Ik ben redelijk a-technisch maar wanneer dit peanuts is dan is dit misschien een ‘makkelijkere’ optie dan zoeken naar een kofferbakmat die passend is zonder dat ik met een stanleymes aan de slag moet….

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.