Kofferbak automatisch omhoog

Forumindex Forums Modellen Corsa Kofferbak automatisch omhoog

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Kleine-Paul
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik heb in mijn Corsa B een centrale deurvergrendeling set ingebouwd. Nu heb ik bij de kofferbak het originele slot losgekoppeld en de ontgrendeling van de kofferbak rechtstreeks aangestuurd door een stelmotor van de centrale deurvergrendeling set. Wanneer ik op de afstandsbediening op het knopje met de kofferbak druk, word hij keurig open gestuurd.

Maar nu is het zo dat dit voor een seconde of 2 open gestuurd word. Trek je hem niet binnen deze tijd omhoog blijf het “hangen” in de 2e vergrendeling en krijg je hem dus niet open.

Nu dacht ik er aan om zwaardere gasdempers te plaatsen zodat als je op het knopje drukt, de kofferbak vanzelf omhoog gaat. Ik heb al flink lopen zoeken maar vind nog niet iets wat geschikt is. Is dit zo te krijgen? Of is het bijvoorbeeld een beter idee om die 2e vergrendeling eraf te halen/slijpen?

Hoor graag eens jullie ideeën.

Asconawasbeek

ik heb het wel eens gezien dat ze een veer er tussen zetten vlakbij het slot.
        zodat de klep verder open geduwt wordt als je hem ontgrendelt.

Kleine-Paul
        Deelnemer

Ik heb net de rubbers in de kofferbak al iets verder uitgedraaid dat helpt al iets, maar is nog niet optimaal.

Asconawasbeek

of ff googelen op deurpopper.
            http://m.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/overige-auto-onderdelen/m692931759-deur-popper-nieuw.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

er staat er ook 1 op mp voor weinig

Kleine-Paul
            Deelnemer

Ah of zoals deze:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.