al zijn de prijzen er gewaagd.
ik denk ik zet hem hier ff neer, wie weet dat er nog liefhebbers zijn die een leuk project willen beginnen of zo.
staan veel auto;s, maar ook een groot deel is al rijp voor de sloop.
Voor wie er naartoe wil gaan: Bespaar je de moeite!! Ik woon er om de hoek en het is alleen maar compleet verrotte zooi wat er staat. De hele omgeving ergert zich al jaren aan dit “bedrijfspand” want daar staan auto’s die al meer dan 20 jaar niet van hun plaats zijn geweest in de daarbij behorende staat.
Auto’s verkopen is al lang geen bedrijfsactiviteit meer hier, waar het geld mee wordt/werd verdiend is niet helemaal duidelijk maar in het dorp gaan er allerlei verhalen rond.
Ik ben er ongeveer 15 jaar geleden eens geweest toen een vriend van me zijn Fiesta MKII XR2 een beetje smaller had gemaakt, er stond een rode MKII “S” waar wij alle XR2 onderdelen op wilden zetten. Maar toen wij de auto even bekeken werden we van het terrein af gejaagd. Die Fiesta staat er nog, de koplampen zijn inmiddels groen en waar er überhaupt nog rode lak door de roest te zien is, is die nu roze.
Er staan ook nog een aantal C en D Kadetts maar daar is werkelijk geen enkel paneel nog van te gebruiken.
Een opruimingsactie met een shovel en een sloopkogel is meer op zijn plaats…
ben er ook eens een keer geweest,binnen staat nog wel leuk spul,maar wat buiten staat is alleen nog leuk als onderdelenwagen.
Heb een paar C Ascona’s bekeken,qua plaatwerk was alles rot,interieurs waren compleet gebleekt en beschimmeld.
Voor 50 tot 100 euro per stuk is het nog de gok waard om er 1 of 2 weg te halen,anders lekker naar de sloop ermee.
Auteur
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.