Ik heb een Insignia 1,4 Turbo Ecoflex,
In november 2016 kreeg ik de melding koelvloeistofpijl te laag.
Ongeveer 750 ml koelvloeistof bijgevuld.
In januari 2017 kreeg ik weer de melding.
Dealer gebeld en afspraak gemaakt.
Systeem onder druk gezet en het koelvloeistof reservoir bleek lek te zijn, deze vervangen en vloeistof bijgevuld.
Nog geen maand later was het vloeistofpijl weer gezakt, dus nog steeds lekkage.
Nieuwe afspraak gemaakt dealer.
Systeem weer onder druk gezet en het een nacht onder druk laten staan.
Nu zijn de koelvloeistofleidingen van de turbo vervangen, die bleken te lekken.
In beide gevallen werd mij vertelt dat dit bij de Insignia’s meer voorkomt.
Maar helaas na deze reparatie nog steeds in nog geen 2 weken weer kloeivloeistof verlies.
Vraag wat nu te doen.
Wie heeft hier meer van gehoord of heeft dit zelf meegemaakt.
Rien