Koelvloeistof lampje

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Koelvloeistof lampje

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217502
    Calibra0wner
      Lid sinds:
      18 March 2009

      Hallo iedereen,

      Ik reed gister terug van Friesland naar Groningen en toen begon op het laatste stuk in 1 keer het lampje van de koelvloeistof te branden. Dit heb ik wel eens vaker gehad in de zomer. Als ik een poos stil sta en de ventilator aan gaat en dan een beetje snel op trek gaat hij ook branden. Daarna gewoon 120 rijden en dan gaat hij weer uit…. Echt heeel vreemd. Iemand een idee? Koelvloeistof is prima op pijl.

      #17616160
      svdk20
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 August 2009

        mijn gedachten gaat naar je waterpomp.

        #17616161
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          koelvloeistof op peil…

          Zet m iets boven max, dan ben je van het gezuer af, heb het zelfde gehad bij mijn Astra-F, en nu met de Vectra-B..

          Als deze precies op peil staat gaat ie zeuren als ie koud op de stoeprand staat en als de motor goed warm is.

          anders peilsensor vervangen..

          Willem

          #17616162
          Calibra0wner
            Lid sinds:
            18 March 2009

            Jaa hij zit dus echt tegen het MAX level aan. Als in meteen stop om te kijken is ook daadwerkelijk het tankje leeg. Dan stroomt het allemaal weer heel langzaam terug en komt weer op het zelfde niveau. 1 groot raadsel voor mij.

            #17616163
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              zal er toch iets niet goed zijn…

              Koelvloeistof mag wel wat in peil bewegen, maar niet heel het tankje leeg..

              Willem

              #17616164
              Calibra0wner
                Lid sinds:
                18 March 2009

                Jaa maar wat moet er niet goed zijn? Het moet toch ergens blijven zou je zeggen….

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.