koelvloeistof dop probleem…

Forumindex Forums Modellen Corsa koelvloeistof dop probleem…

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222165
    supervinnie40
      Lid sinds:
      1 May 2009

      beste opel forum leden,

      ik ben op zoek naar de gele dop van een koelvloeistof reservoir van een opel corsa van 16 jaar oud.
      het is een 1.4 joy (kenteken gr-gn-16).

      afgelopen weekend reden wij in duitsland rond, en stopte wij even om de benen te strekken, hierbij nam ik de kans om snel even de vloeistof te checken.
      de koelvloeistof leek wat laag, dus deed ik er wat water bij.
      tijdens deze handeling legde ik de dop ernaast…. en vergat deze er weer op te zetten…. :(

      zoals jullie wel begrijpen, kwam ik er na een tiental kilometer achter dat de motor een beetje warm werd.
      dus wederom gestopt, en toen zag ik dat de dop van het reservoir miste…. ik begreep meteen wat er aan de hand was.
      ik was de dop vergeten terug te doen, en die lag nu ergens langs de kant van de weg waarschijnlijk.

      ik wou dit in “gezocht” plaatsen, maar daar stond geen knopje met “new topic”.
      graag zou ik wat reacties hebben hierover.
      ik hoef dus eigenlijk enkel en alleen die dop te hebben.

      #17683888
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        Ik zou even op de sloop gaan kijken, daar vind je er sowieso 1..

        kost je bijna niets en je kan hem gelijk weer erop zetten!!

        #17683889
        supervinnie40
          Lid sinds:
          1 May 2009

          ik wist niet dat er een sloop was in tilburg.
          en weet je zeker dat je daar ook iets kleins zoals een dopje kunt kopen?

          #17683890
          DarkNL08
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 March 2010

            Ja zeker, er staan hier in doetinchem (stuk kleiner dan Tilburg) al zo’n 10 corsa’s.
            Bijna allemaal nog met blok en doppen!

            Gewoon vragen of je ff mag kijken bij de Corsa’s en dan draai je de dop eraf.

            Ik kwam laatst bij sloop voor 2 kleine kapjes bij ruitenwissers, die kerel zei ook van ‘neem alsjeblieft mee’… zo van (en dat hoorde ik hier vaker) ‘als ik daar kapot aan moet gaan…’

            Ik zou ff Googlen naar een sloop bij je in de buurt! :) succes :thumbup

            #17683891
            max
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Let er wel op dat de rubberen ring er dan nog in zit.

              Anders even bij de dealer of Duparts.nl halen.

              #17683892
              1985
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 January 2006

                voor 10 eu heb ik 2 jaar terug een mooié schone en uiteraard nieuwe bij de dealer weg gehaald in Assen

                #17683893
                corsa_jasper
                  Lid sinds:
                  17 May 2005

                  Zo een dopje kost je de wereld niet en hij past ook zo in de broekzak geen haan die ernaar kraait op een sloop:jerry

                  #17683894
                  supervinnie40
                    Lid sinds:
                    1 May 2009

                    ongelooflijk… ik ga altijd naar de dealer of de garage en betaal me blauw.
                    deze keer belde ik de sloper en hij zei “kom maar halen”, en hij wou er niets voor.
                    hij checkte zelfs zelf of hij paste.
                    rubber ringetje zat er ook nog in.

                    top!!
                    hopelijk wordt mijn volgend onderwerp ook zo makkelijk opgelost.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.