koelslang

Forumindex Forums Modellen Manta koelslang

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Maartuh
    Deelnemer

Heeft iemand een idee waar/hoe ik aan een passende koelslang kan komen van de radiateur naar de thermostaat?
      Het gaat om een c20xe in een manta B.

Ik weet dat Samco bochten levert, maar die was nogal prijzig, plus dan zit je met die lelijke blauwe kleur en verschillende stukjes die aan elkaar gebraaid moeten worden.

Ik heb gezien dat ze die “bovenste koelslang” ook wel eens uit 1 deel hebben.

Maartuh
      Deelnemer

Hier staat hij duidelijk op

Maartuh
        Deelnemer

Er zijn er toch een stuk meer die een 2.0 16v ingebouwd hebben, hoe hebben jullie dit gedaan?

Ik heb een onderdeelnummer cd maar daar staan zoveel types op. Is het gewoon een koelslang van een manta 1.8?

opelmanta29
          Deelnemer

Als ik me niet vergis zit deze ook op een 1.8s en die heb ik misschien nog wel liggen voor je.

Maartuh
            Deelnemer

origineel gepost door opelmanta29
              Als ik me niet vergis zit deze ook op een 1.8s en die heb ik misschien nog wel liggen voor je.

Ik zit vandaag in Den Haag, das voor mij een heel stuk je richting uit, als het uitkomt kan ik na mijn werk meteen wel even doorrijden?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.