Knop elektrische stoelverstelling kapot!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Knop elektrische stoelverstelling kapot!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Anoniem

Wie heeft hier ervaring mee? M’n meest lieve dochter mocht van vrouwlief aan de bestuurderszijde van de vec uitstappen. Gekkigheid. Leuk joh, nu is ze met d’r schoen op de knop van de stoelverstelling gaan staan(opstaande knop rugleuning) en is deze afgebroken. Het is een kliksysteem waarbij de knop over een plastic staafje gaat en juist dat plastic staafje is afgebroken. Deze gaat de stoel in. Het metalen stiftje wat je op de foto ziet is een geleidestiftje. Dit is dus niet de verstelling. Ik kan er nu niets meer mee. Lijmen is ook geen optie. Is dit qua onderdelen makkeijk te vervangen en moet ik hiervoor de complete stoel loshalen?

Anoniem

Heb het gevonden. Computer stoelverstelling is dus nu stuk. Gebroken stiftje in t kastje. Stoel moet eruit anders kom je er niet bij. Nu op zoek naar een andere computer

Anoniem

Waarom zou de comp. kapot zijn? Die zit onder de stoel.
          Waar het hendeltje van is afgebroken is enkel de schakelaar

bart-gsi
          Deelnemer

kan bij fsrs geen stoel schakelaar vinden.. dus die zul je denk ik via de dealer het beste kunnen bestellen

Anoniem

Ja die bedoelde ik ook. T kastje wat achter die stoel zit. Schakelaar zit erin verwerkt.

Stiftje links achter de opstaande was gebroken. Heb een nieuwe op de sloop gescoord net.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.