Knoopcel batterij voor de Opel sleutel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Knoopcel batterij voor de Opel sleutel

• Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Famempeters

mensen bij Xenos verkopen ze van die batterij thee lichtjes met zo,n knoopcel er in ..

los daarvan hebben ze een Grundig blister verpakking van die knoopcel batterijen in de aanbieding , type is cr 2032 dat is de Opel sleutel batterij kost 5 stuks e 1,00.

vraag me hoe het kan ??? heb hem net in me sleutel gedaan en gewoon goed .

was bij halford en gekeken die vraagt voor een stuks op blitster e 5,95 .

ik denk deel het even mee

bert

Anoniem

bij de action
        had ik ze weg
        ik dacht 8 of 10 stuks voor 89 cent:o:o
        en werken inderdaad ook perfect

Myszek
        Deelnemer

Mijn ervaring met die goedkope is dat ze wel een stukje minder lang werken. Maar goed, voor die prijs verwissel ik wel wat vaker…

opel-limbo
          Deelnemer

origineel gepost door Myszek
            Mijn ervaring met die goedkope is dat ze wel een stukje minder lang werken. Maar goed, voor die prijs verwissel ik wel wat vaker…

Ik heb ze laatst ook bij de Action gehaald. Gaan inderdaad niet zo heel lang mee maar dan vervang ik ze maar wat vaker. Al met al toch goedkoper uit denk ik zo.:P

Gommel

Kiek dit benne nog s tippe. Bedankt voor deze tip!

Silverspeed
              Deelnemer

denk dat je bij die dure ongeveer 4 euro betaald voor de naam :D

vectratinus

ja die van de action zijn net zo goed hoor je betaalt bij duracell meestal de naam en daar wordt ik niet:swear van

Famempeters

Ik denk zo maar dat Grundig met grote letters op de blister toch wel weet wat hij verkoopt is niet zo,n algemene verpakking die bij de kassa bij de Action hangt voor ook ??een euro of die gele verpakking bij ikea JA DIE HEEFT ZE OOK .
                    en ik heb daar verder geen ervaring mee .ik heb al eens zo,n blister in de opruiming bij Dirk van de Broek gekocht allemaal soorten DIE IK NIET KAN GEBRUIKEN

MAAR IK DENK AL GAAN ZE DE HELFT LANGER MEE 5 VOOR e5 IS SPOTGOEDKOOP .

BERT

wim-v6
                    Deelnemer

jupzz…….

Ik had eens mazzel, 4 jaar geleden deed mijn AB (losse handzender met grote platte batterij / 1e zender / 13 jaar oud en stil goeing strong) het wat beroerd.

Ik bij de automaterialen zaak gevraagd voor zo’n Batterij.

haha, mog m zo mee nemen, incl lampje voor in mijn sleutel die was ook gesneuveld…

Maar ik zou ook kiezen voor de goedkopere.

Ik heb dat vaak in duitsland, daar hebben ze dat soort dingen vaak goedkoop in de winkels (Kaufland bijvoorbeeld)

Willem

Famempeters

Kom ik ook vaak bij Kaufland in Kleve (voor heen Familia ) ook bij die grote ratio organisatie koop je heel vaak leuk spul voor heel weinig .ohh en met name drank .

heb zelf pakjes tyraps daar mee genomen e 0.50 voor 250 stuks in 5 maten van die witte . pakje met 3 heel kleine klemmetjes ook e 0.98 mocht net geen euro zijn gebruik ik bij de 16 klepper om de distributie riem netjes over de 2 nokkenas wielen vast te houden bij het vernieuwen .het hoeft niet altijd heel duur gereedschap te zijn dit werkt perfect.zogezegd het ff extra handje

Bert

PAASHAAS
                        Deelnemer

“het zijn de kleine dingen die het doen”

Ja zal met zo’n voordeel verpakking van 8 a 10 stuks wel helemaal voordelig uit zijn ja…
                          Maar zouden die dingen het na een paar jaar nog doen ???

Famempeters

PAASHAAS

Ik heb ooit is gehoord als je batterijen en dat soort knoop cellen in de koelkast stopt in de orginele verpakking dat ze goed blijven ??????? HEB IK ME OOK MAAR LATEN VERTELLEN .dus ze liggen naast het bier :D

en doen ze het na 3 jaar niet meer is die ene voor die euro nog voordeliger als die van e 5,95 van halfofd

maar heb hier 3 opels met die sleutels dus ik denk dat ze met 2 jaar wel op zijn ,en wie dan leeft wie dan zorgt .

Bert

…………………………………………………………………………………………………….

vectra B1 X16XEL bjr 1998
                            astra G X16 XEL TYPE 2 bjr 2001
                            astra G 17 dti bjr 2001

opel-limbo
                            Deelnemer

origineel gepost door Famempeters
                              PAASHAAS

Ik heb ooit is gehoord als je batterijen en dat soort knoop cellen in de koelkast stopt in de orginele verpakking dat ze goed blijven ??????? HEB IK ME OOK MAAR LATEN VERTELLEN .dus ze liggen naast het bier :D

en doen ze het na 3 jaar niet meer is die ene voor die euro nog voordeliger als die van e 5,95 van halfofd

maar heb hier 3 opels met die sleutels dus ik denk dat ze met 2 jaar wel op zijn ,en wie dan leeft wie dan zorgt .

Bert

…………………………………………………………………………………………………….

vectra B1 X16XEL bjr 1998
                              astra G X16 XEL TYPE 2 bjr 2001
                              astra G 17 dti bjr 2001

Ik heb vorig jaar ook zo’n DureCell:jerry batterij in mijn AB gedaan, was ook na een half jaartje leeg. Oftewel, het konijntje trommelde maar een half jaar en da’s toch niet erg lang he??

Gegroet Roel

AdG

Ik heb ooit knoopcellen gehaald bij Blokker. Ook erg goedkoop. 5 stuks CR2032 dacht ik.
                                Maar die dingen waren al na een paar dagen leeg.
                                Wilde ze nog gaan terugbrengen, maar ik had de kassabon al niet meer…
                                (volgens mij van powercell)

Famempeters

Ik zag gister avond bij het boodschappen ook weer zo,n top blister leggen bij Dirk van de Broek e 1 per pakje zaten van alle soorten weer 3 van die knoopjes in merk ?????????????? daar zal niemand ooit achterkomen en hoe lang ze het doen ???????iets van 12 batterijen voor e 1 ????????????

maar die zooi is wel in de handel neem aan dat als het niet werkt dat ze die zooi terug krijgen ,,of is iedereen al zo murf dat je voor die ene euro denkt van laat maar en dat de comercie dat ook denkt /voelt /weet

bert

Anoniem

origineel gepost door PAASHAAS
                                    “het zijn de kleine dingen die het doen”

Ja zal met zo’n voordeel verpakking van 8 a 10 stuks wel helemaal voordelig uit zijn ja…
                                    Maar zouden die dingen het na een paar jaar nog doen ???

tjah voor n euro per 8 kun je je niet echt n bult vallen
                                    heb der zelf al 2 van in gebruik
                                    en 2 weggegeven

dus de eerst 4 werken al een paar maand

al zullen die andere 4 ook kapot zijn
                                    als ik der aan toe ben dan nog ist erg cheap:P:P

ik snap trouwens niet hoe ze t kunnen maken verpakken
                                    en van china naar nederland sturen voor minder dan een euro:P:P:P

Famempeters

ik heb me ook zitten afvragen hoe ze dit doen battrij maken blister drukken en verpakken vanuit een bananen land hier naar toe verschepen en den moet ook de verkoop partij er nog aan verdienen ??????

is mij niet echt helder te krijgen een voor een euro??? maar 8 of meer onbegrijpelijk .

zelfs in de lik of sosiale werkplaats kan dit niet

wim-v6
                                      Deelnemer

MASSAPRODUCTIE!!!

hoe meer je maakt hoe minder het kost, weinig ontwikkelings en afhandelings kosten, geen al te dure kantoren en dergelijke tellen ook mee!!

Deze fabrieken zullen deze batterijen maken voor VELEN verschillende levaranciers en verkoop partijen.

en verschepen per groupage is ook voordeliger (meerdere klanten in 1 container, zo betaal je alleen je eigen gebruikte volume..

Willem

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.