Knoepert’s Corsa A C20XE

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Knoepert’s Corsa A C20XE

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    sw16v
    Deelnemer

zeker mooie corsa! witte kleur staat hem ook goed.

heb t gevoel of er her en der over mijn ex corsa gesproken word :jerry

Harjan

@sw16v wrote:

Had je dezelfde plannen?:)

Harjan

Velgen liggen bij de coater.

Gister nog wat leuke spulletjes gekocht in Essen, verchroomd hitte schild voor het uitlaatspruitstuk, en een Dietz voltmeter, zodat ik straks de accu in de gaten kan houden tijdens het spelen van m’n installatie.

otdh
          Deelnemer

sw doelt op een platte corsa als die op zn dak terrecht kwam
            tevens is sw zn corsa voorzien van een c20let

verder is dit wel n nette corsa :) ( wit staat m wel )

Harjan

Tijdje niets gebeurd, maar intussen wel weer heel wat onderdelen aan het sparen geweest. Bij Steven een complete set gordels opgehaald, en nog wat kleine prut.

Als dat klaar is ga ik weer verder met m’n velgen. Heb een setje bbs rm opknappers gekocht. Komen rondom uiteindelijk op 7,5j. Ze liggen op dit moment bij de poedercoater die ze gaat voorzien van een nieuwe kleur. Komen 4 nieuwe randen op, 120 nieuwe boutjes, 4 nieuwe zeskant doppen, en 4 nieuwe logos. Bandenmaat zal 165/50/50 worden omdat 165/45/15 niet mooie banden heeft.

Kortom de komende tijd weer druk!

Harjan

Gister de corsa naar Niels van dhz Twente gebracht. Wat een rit, in z’n 1 en 2 ging hij enorm zoeken, stuur moest je gewoon met 2 handen vast houden. Verder gewoon lekker rustig er heen gereden. Maar dat hij zo zoekt had ik nog niet eerder gehad.

Komt alvast een nieuwe APK op, zit er nog 2 maand voor maar laat hem alvast keuren.
                Ook komt het A3 GSI interieur erin. Carterpanpakking wordt vervangen voor een spatllaat, komt nieuwe olie in en de brandstofpomp relais wordt even goed aangesloten. Deze blijft continu lopen, terwijl hij na het zetten op contact weer uit hoort te gaan.

Verder nog een aantal klein dingetjes en Niels geeft de bodem een complete tectyl behandeling. Ben benieuwd hoe het beestje er van op knapt.

soepkiepe
                Deelnemer

@sw16v wrote:

als het de jouwe was die op zijn dak lag met een aanhanger half op hem kan dat heel goed kloppen ja ;)
                  ben wel een beetje geschrokken van die foto’s dat ie zo plat was.
                  uiteraad heeft de aanhanger er ook wel wat voor gezorgd denk ik :P

blijf het een heel mooi autotje vinden deze corsa.
                  maar blijf het ook raar vinden om de naam harjan steeds te zien :P
                  aangezien ik de zelfde naam heb en je de naam niet vaak tegen komt ;)

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.