Ik heb op marktplaats meerdere setjes zij-knipperlichten gevonden in een mooiere kleur dan het huidige oranje (bv groen/ smoke / wit) voor mijn Corsa B uit 2000.
Ik ben alleen niet zo’n held qua dingen uitproberen..dus ik vraag mij af of iemand al eens zo’n setje heeft vervangen.
Met de motorkap open kom je in ieder geval niet in de buurt..en vanaf de wielkasten ook niet. Is dit een model wat van binnen vast zit, of is het helemaal van buitenaf te vervangen?
Aan de zijkant zit een opening waar je met een dun schroevendraaiertje in kan, zo druk je het klem mechanisme na achteren en wip je hem er zo uit. wel opassen dat hij niet breekt, en dat je je lak niet beschadigd met de schroevendraaier ;)
daarom druk ik zo opzij, dan beschadigd de lak niet….
heb zelf zwarte in de blauwe combo, alleen deze zijn mij iets te zwart voor het mooie, die van mijn onderdelenboer zijn meer Smoke / grijs, en dat had mooier geweest.
Vandaag eens geprobeerd. Ik krijg hem met het schroevendraaiertje er zo’n halve cm uit. Genoeg om te zien dat er alleen een wit stuk plastic naar binnen loopt, en er 2 zwarte stukjes rubber omheen zitten – tussen knipperlicht en lak. Geen knopje/pinnetje gezien dus ook niets geforceerd.
Auteur
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.