Knipperlichten blijven branden bij uitzetten auto.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Knipperlichten blijven branden bij uitzetten auto.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262085
    VectraDriver92.
      Lid sinds:
      30 April 2013

      Om een lang verhaal kort te maken. Als ik mijn auto uit doe, en de auto op contact staan, gaan mn knipperlichten branden (niet knipperen). Als ik de auto op contact zet, gaan deze weer uit. Haal ik de sleutel eruit, blijven ze alsnog branden. Doe ik de auto op slot (cv), dan blijven ze aanstaan (knipperlichten knipperen dan niet). Na een verloop van tijd gaan ze weer uit, maar heb ook wel s gehad dat ik er bij sta (of wegloop) en dat ze dan aan, uit, aan, uit gaan in een tijdsbestek van een minuut.

      Vandaag, ook voor t eerst: Auto uit gedaan, lampen uit, blijven de lampen branden, stadslicht voor en normaal licht achter. Dit veranderd continu van uit, naar aan, etc, en de lampen linksvoor, linksachter, en rechtsvoor en rechsachter gaan dan ook gescheiden branden.

      Iemand een oplossing? Volgens sommige massaprobleem, volgens die weer een knipperlicht relé.

      Verder is mn sigarettenaansteker kapot. Weet iemand welke zekering ik moet hebben?

      Auto is 1.8 uit 1998 ecotec blok.

      Alvast bedankt

      #18194761
      VectraDriver92.
        Lid sinds:
        30 April 2013

        Iemand een idee? :)

        #18194762
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          TRek de Richtingaanwijzer relais er eens uit..

          Willem

          #18194763
          VectraDriver92.
            Lid sinds:
            30 April 2013

            Al gedaan, links en rechts eruit gehaald. Dan gaan de knipperlichten uit, maar het lampje op dashboard (van de knipperlicht) blijft gewoon branden.

            Soms (zoals nu) doet ie het een paar dagen weer gewoon normaal. Alleen… weet niet of het ermee te maken heeft maar mn subwoofer is ineens kapot. ik deed me auto aan, hoorde kleine plof achterin toen radio aanging en nu doet de sub het voor de helft.

            #18194764
            gwriemersma
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2010

              Heb hetzelfde met mijn B gehad heb toen de relais vervangen en geen last weer van gehad

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.