Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Knipperlichten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 april 2011 om 14:51 #17235214
Jongens,
Ben lang niet op het forum geweest ivm de aanschaf van een woning en de grootschalige verbouwing ervan. Nog steeds bezig, dus druk druk druk.Nu heb ik ineens een probleempje met de astra f sport van ’95. Knipperlichten doen het niet meer. Heb al vanalles gecheked. Via de alarmlicht knop op het dashboard doen ze het wel. Via de knipperlichthandel aan het stuur niet meer. Indicatielampje onder de kilometerteller doet het ook niet meer. Relais is ok, deze klikt. ( Het relais in het zekeringskastje ) De 2 10 Amp. zekeringen in die zekeringskast zijn ook oke. Knipperlichthandel is ook oke omdat ik deze al heb vervangen.
Zitten er ergens anders nog relais verstopt in de auto voor de knipperlichten??
Gr. Bassie en alvast bedankt.:thumbup
5 april 2011 om 16:14 #17849520Misschien slechte kabels die naar de hendel toe gaan?
Mijn eerste gedachte was inderdaad de hendel, maar die heb je al vervangen. Het systeem werkt wel via de alarmlichten, dus daar zit het niet in. Het is ook niet zo dat er 1 of meerdere pitjes kapot zijn, anders zou alarm licht niet werken.
Wat ik ooit eens bij een andere auto heb gehad, was dat de stekker naar de hendel niet goed vastzat en dus slecht contact maakte.
5 april 2011 om 16:32 #17849521De stekkers zitten allemaal goed vast. Kan eraan wiebelen ed, en dan doet het nog niks. Lastig lastig dit. Heb net alle relais in de zekeringkast nog uit elkaar gehad en nagekeken. Niks verbrand oid. Het spul stopje er ook zomaar mee. Je zou haast denken dan dat de voeding naar de knipperlichthandel het niet meer doet. Waar word deze voeding vandaan gehaald? Zekeringkast? Groot licht kan ik nog wel regelen via de handel.
Gr.
6 april 2011 om 20:18 #17849522Niemand jongens?? Heb het forum al afgezocht maar niks vergelijkbaars gevonden……
Vind het toch een appart verhaal….
10 april 2011 om 06:56 #17849523alarmknipperschakelaar overleden of zekering kapot.
Alarm knippers gaan via andere zekering.
Bij slechte alarmlichtschakelaar krijgt de richtingaanwijzerhendel slechte of geen voeding.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.