Knipperlicht zijpaneel Astra J vervangen/demonteren

Forumindex Forums Modellen Astra Knipperlicht zijpaneel Astra J vervangen/demonteren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261837
    RML
      Lid sinds:
      30 October 2012

      Mijn knipperlicht in het zijpaneel heeft groene aanslag aan de binnenkant wat ik wil schoonmaken. Is geen gezicht op een witte auto natuurlijk.

      Maar geen idee hoe ik hem kan demonteren, weet iemand dat toevallig?

      #18191664
      Arnoldinho14
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 May 2013

        Welk knipperlichtje heb je? Zijn namelijk verschillende bij de astra j

        #18191665
        Astroide
          Lid sinds:
          28 June 2005

          Als je je knipperlicht naar voren of naar achter duwt (weet het ff niet meer) en dan naar buiten duwt, kan je hem er uit halen. Is ff een lastig klusje, maar als je eenmaal weet hoe het zit, is het in 5 minuten gepiept. Weet overigens niet of schoonmaken te doen is, aangezien dit een ‘gesloten’ kapje is met een gat voor het lampje (erg klein).

          #18191666
          Arnoldinho14
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 May 2013

            In de rijrichting duwen en naar buiten klikken vanaf de kant die naar de achterkant wijst. Dat s tenminste zo bij de gtc. Weet niet of dat voor de hatchback en de sports tourer ook geldt.

            #18191663
            RML
              Lid sinds:
              30 October 2012

              Bedankt, ik ga dit proberen, had het voor deze vraag al geprobeerd maar met waarschijnlijk te weinig kracht.

              Ik wist niet dat er verschillende knipperlichten waren voor de J. Behalve dan tussen de types.

              Schoonmaken is volgens mij alleen nodig bij de rand tussen doorzichtig plastic en zwart plastic. Dus dat ga ik even proberen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.