knipperlicht kapot

Forumindex Forums Modellen Omega knipperlicht kapot

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217558
    hendrikstuurman
      Lid sinds:
      25 January 2009

      hallo een vraagje mijn knipperlicht doet het niet goed. rechtsaf doet hij het prima maar links af maakt hij een konstante zoem toon iemand een idee. mvg hendrik

      #17616966
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        hendel kapot.

        Willem

        #17616967
        hendrikstuurman
          Lid sinds:
          25 January 2009

          aha en ik maar zoeken naar een tweede relait. volgende vraag in de hendel zit ook crouse control is dat moeilijk te vervangen,er steken twee draadjes uit. mvg hendrik

          #17616968
          Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 September 2007

            zou een nieuwe halen met crouse in hoef je niks te vervangen alleen 2 stekkers los en andere inpluggen en klaar is kees. Koste ongeveer €75,- bij de vod

            Gr Jack

            #17616969
            Jack-omegax3.0xe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 September 2007
              #17616970
              hendrikstuurman
                Lid sinds:
                25 January 2009

                zo een nieuwe handel gehaald er op gezet zonder rezultaat. relait vervangen geen rezultaat. hmmmmmmmmm iemand een ander idee waar het hem dan inzit. mvg hendrik

                #17616971
                Vega
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 November 2006

                  Heb je al naar de lampjes gekeken of deze allemaal nog goed zijn en of de stekkers goed contact maken.
                  Als hij het rechtsaf wel goed doet dan zit er aan de linkerkant een storing, kabelbreuk of kostsluiting oid

                  #17616972
                  hendrikstuurman
                    Lid sinds:
                    25 January 2009

                    lampjes okee stekkers goed en vast, maar na doormeten komt er geen stroom naar voren en achter ook niet, en de toeter doet het ook niet en de mistlamp links voor ook niet volgens mij zit er ergens tussen in een sluiting nu word het pas echt gezellig:fy1 denk dat ze wat verkeerd gesoldeerd heebben in de drempel na het vewijderen van het allarm sijsteem :puke:vertag mvg hendrik

                    #17616973
                    hendrikstuurman
                      Lid sinds:
                      25 January 2009

                      zo weer een kleine update. na twee weken brand er geen binnen verlichting meer,geen achterlichten meer. dus er is weer wat [loos] alles werkt verder starten en hij loopt . mvg hendrik

                      #17616974
                      yoyo
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 April 2009

                        Zekeringen kadoek?

                        Ik zou maar uitkijken want jij heb een serieus kortsluitingsprobleem.
                        Maar dat er iets niet klopt is overduidelijk!!
                        Diegene die het alarmsysteen verwijdert heeft (waarom eigenlijk) heeft toch iet niet
                        goed gedaan en eigenlijk moet hij het verhelpen.

                        #17616975
                        hendrikstuurman
                          Lid sinds:
                          25 January 2009

                          hallo allemaal ik heb alles es goed bekeken er zitten kabels met tape aanmekaar verbonden in de linker hoek.onder het stuur op de bodem, zal morgen een foto maken wat een ravage , ziet er echt niet uit. als dat nu solderen is dan weet ik het ook niet. ik maar denken dat ik het fout doe, nouw de bovag garage helemaal wat een rotsooi. mvg hendrik geen bon geen bewijs.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.