knipperlicht blijft branden

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila knipperlicht blijft branden

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    epo97

Dag mede opelliefhebbers…..

Ik heb onlangs een Opel signum 3.0 l V6 aanschaft. Leuke bak, maar mankeert helaas het één en ander aan.

-Mijn knipperlichten links blijven continue branden

-Signum schiet af en toe in een stand waardoor het vermogen wegblijft en ik niet harder dan 80 kan??

Wie kan mij hiermee helpen?

Groeten Empo

Anoniem

Welkom op het forum

marcooh
        Deelnemer

Hoi Empo, gooi er es wat gegevens bij, bv bouwjaar, transmissie, kmstand, enz.
          Die knipperlichten gaan via wat relaisjes, die kun je alvast ff checken/onderling wisselen .
          Groet, M@rco

epo97

Dag heren,

Bouwjaar 2004, automaat, 190.000
            Wat betreft de relais; knipperlichten links blijven branden, maar knipperen wel als ik ze aan zet. Daarna blijven ze gewoon branden, ook als ik het contact uit doe en de sleutel eruit haal….Ik denk dat het relais dan wel goed is….

epo97

ben opzoek gegaan naar de relais, maar weet niet waar die zitten…
              Binnen (bij berijderstoel) zit een zekeringskast, maar geen relais….
              Onder de kap zit een zekeringskast, met een paar relais, allen losgetrokken, maar zijn niet van de richtingaanwijzers….
              Achtein de koffer zit een zekeringskast, maar geen relais…..

GRSBK

misschien een keer bij de dealer uit laten lezen, kan nooit kwaad!

stillekracht
                Deelnemer

In een Signum zitten geen relais voor je knipperlicht, alles wordt geregeld via je besturingseenheid, ik hoop voor je, dat deze niet stuk is !!!

epo97

ok, waar zit het besturingseenheid, enne…eventueel een idee hoeveel dat kost (ongeveer)?

epo97

gisteren een beurt bij de Opel laten geven. Tjesus…wat vragen ze daar een hoop poen voor. Eem beurtje 445,- simpel wat olie vervAngen, filtertjes en een kleine check. mijn lampje rechtts achter (remlicht) was stuk , deze hebben ze niet eens vervangen. Wel mijn knipperlicht gemaakt (bleek kerrosie op de printplaat te zijn), al met al opgelost, maar vond het wel een hoop poen voor een beurtje……

marcooh
                      Deelnemer

Dat is inderdaad niet weinig zeg, 1000 gulden voor n beurtje!
                        Opel, Witr leben (von) auto’s.

Groet, M@rco

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.