Knipperende "N" bij het starten

Forumindex Forums Modellen Corsa Knipperende "N" bij het starten

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Dennis024

Mijn opel Corsa 1.2 Easyronic uit 2002 start niet meer. Normaal haal je de handrem eraf. Trapt de rem en en zet m in de “N”om te starten. Nu trap je de rem in en blijft de “N”in beeld knipperen en hierdoor start ie niet meer…. Iemand een idee om dit te verhelpen en ook niet onbelangrijk…. Wat is de oorzaak hiervan…

Groet
      Dennis

gose91
      Deelnemer

U moet hem gaan of laten uitlezen. Als je deze web pagina volgt kan het nogal wat wezen namelijk

http://easytronic.co.uk/faults.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Slurpy

Werken de stoplichten nog ?

arjontje
          Deelnemer

Krijg je de bak, als contact aan staat. Wel in andere versnellingen.
            Achteruit de 1 en de 2?

Het knipperen betekend dat hij niet in dat betreffende versnelling staat.

Dennis024

De remlichten weet ik nie zeker, maar volgens mij niet. Je kan m verder alleen nog handmatig in de A en in de 4 zetten. Als je m in de R stand zet blijft de R knipperen. In geen enkele stand kun je de auto meer duwen. Net alsof de auto op de rem of in de versnelling staat.

Slurpy

Als de remlichtschakelaar kapot is krijg je ook rare symptomen.
                Dat is eigenlijk zowat het enige dat ik er vanaf weet.
                Ik zou eerst eens controleren of de remlichten het nog doen. Remlichten die constant blijven branden is ook een optie.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.