Knakkend koppelingspedaal

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Knakkend koppelingspedaal

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Gamespel
    Deelnemer

In mijn vorige Meriva B en mijn huidige Meriva B knakt het koppelingspedaal. Als je hem ingetrapt houd en je laat hem opkomen, dan hoor (vrij duidelijk) en voel ik een knak/tikje.

Nu heb ik het probleem voorgelegd aan mijn garage, maar zou graag willen weten of jullie dit ook hebben en zo ja hebben jullie hier naar laten kijken en wat was de oplossing hiervoor.

KadAstra-EF
      Deelnemer

Het veertje van je koopelingspedaal even smeren.
        Mn E Kadett had dit ook, even gesmeerd en weg was de klacht.

Rik :)

Gamespel
        Deelnemer

Hebben ze bij de 1e gedaan, maar dat hielp maar voor 10 minuten.

Op het Motortalk forum hebben ze het er ook over..
          http://www.motor-talk.de/forum/kupplungspedal-knackt-und-qietscht-t3484966.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

cantommy

Hallo,

Ik heb met mijn Meriva B bjr.2011 ook dit probleem gehad, en vooral toen het begon…het was zomer, was dit zeer irriterend. Ben terug gegaan naar de dealer…..een chefmonteur heeft hier toen een flinke klodder vet opgedaan ( ik vermoedt ergens boven in de overgang waar pedaal vastzit)…..en het geknak is verdwenen als sneeuw voor de zon. rij nu al 2 jaar weer knakvrij.

Gr.

:thumb

TvanD

Beste,
              Ik heb het zelfde probleem met mijn meriva b bouwjaar 2011. Hoe is het nu met jullie probleem? Wat hebben jullie eventueel gedaan om het op te lossen? Heeft het vetten voldoende opgeleverd?

Groet Thijs

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.