knakken in het stuur

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum knakken in het stuur

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    rooidraakje

ik heb een vraagje

als ik de bocht naar links ga met mijn auto dan lijkt het wel of dat mijn auto over een dood punt heen moet
      als ik me stuur draai naar links dan voel ik een klein knakje maar verder voel ik niks als ik naar rechts ga gaat het gewoon

wat kan dit zijn

groetjes berry

TJ-vectra

stuurbekrachtigings resevoir gechecked?

rooidraakje

jah heb ik gecheckt en die is goed

maar het rare is hij doet het alleen als ik een bocht naar links wil maken dan is het net of dat je hem over een dood punt moet trekken dus hij houd een beetje tegen en dan knak en draai je hem door

groetjes berry

TJ-vectra

Dan denk ik dat er iets met de pomp aan de hand is?
            Misschien even langs de garage en daar vragen?

navreen76

Het kan ook heel goed de welbekende kruiskoppeling zijn. laat je dus geen praatjes aan praten. want het kan een veel goedkoper probleem zijn.

rooidraakje

ik houd het in de gaten
                zelf dacht ik aan de stabilisatorstangetjes

groetjes berry

rooidraakje

ik houd het in de gaten
                  zelf dacht ik aan de stabilisatorstangetjes

groetjes berry

Nondrip

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn B1, maar dit bleek aan de sleepring voor airbag en radiobediening te liggen. Maar ik zie een A als foto, en ik weet niet of die ook radio en of airbag heeft op het stuur. Ik heb toen de sleepring vervangen, en probleem opgelost. Er kwam toen ook een los stukje zwart kunststof uit, waar ik de oorsprong niet van kon vinden. Maar sindsdien is het probleem weg.
                    Overigens dacht ik ook eerst dat het aan de stuurbekrachtigings pomp lag, maar dat was dus niet zo.

rooidraakje

we hebben het gevonden was al vroeg bij de garage is een maat van me die heeft een eigen garage alles nagekeken en konden niks gevonden krijgen

hij zegt op een gegeven moment van ik zal jou banden eens oppompen want die zien er een beetje slapjes uit
                      hij opgepompt en eigenlijk zijn we gaan rijden en het knakken is verdwenen dus we hebben het idee dat de bandenspanning telaag was hij stond op 1.9

alleen hebben we wel gezien dat de aandrijfashoes ergens lekt klein gaatje want hij was wat nattig

en nou weet ik nie of die je aandrijfashoes zelf kunt vervangen en waar je allemaal op moet letten

groetjes berry

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.