Knak links, vectra GTS 2003

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Knak links, vectra GTS 2003

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Opel.Lowrider
    Deelnemer

Sinds enkele weken hoor ik een knak links bij het sturen. Ook bij schuin de vluchtheuvels oprijden hoor je een knak of tik. Ik heb inmiddels de koppel/stabilisatorstangen vervangen en het probleem leek even weg. Nu is het weer net zo erg en ik heb eigenlijk geen idee waar het m in zit.

Gr Leon.

Opeltje17
      Deelnemer

Wat veel gebeurd bij de c vectra is dat de veer schuift in de onderste schotel.

Mijne doet het ook heel soms, er is een soort hoes dat je om de onderste winding van de veer doet, dat zou dit moeten oplossen.

Opel.Lowrider
        Deelnemer

Wat veel gebeurd bij de c vectra is dat de veer schuift in de onderste schotel.

Mijne doet het ook heel soms, er is een soort hoes dat je om de onderste winding van de veer doet, dat zou dit moeten oplossen.

Okee, daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dockedmarc
          Deelnemer

dit geluid komt uit je veer schotel lagers, deze zitten bovenop je veren en zorgen ervoor dat ze mee kunnen draaien met sturen.
            kosten bijna niks, is alleen wel even werk om ze te vervangen aangezien je hele veerpoot eronder vandaan moet en dan je veer opspannen.
            alleen dan kan de bovenste schotel eraf en kun je bij deze lagers.

Opeltje17
            Deelnemer

Heb bij mijne de bovenste schotels en lagers vervangen, en heb het nog af en toe, bij mij schuift ie echt in de onderste schotel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.